اخبار ورزشیفوتبال جهان

فلیک: فقط توافق بر سر مسائل جزیی در تیم ملی آلمان باقیمانده است

هانس دیتر فلیک تایید کرد تا حضور در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال آلمان فاصله چندانی ندارد.

به گزارش پیشرو ورزش، فلیک که هفته ها قبل اعلام کرد از باشگاه بایرن در پایان فصل خارج می شود، مدت هاست که با فدراسیون فوتبال کشورش مذاکره می کند تا بعد از یورو ۲۰۲۰ جای «یواخیم لو» را بگیرد.

مربی ۵۶ ساله مشخص کرد نکات اصلی را با فدراسیون کشورش در میان گذاشته و به توافق رسیده و اکنون در فاز صحبت بر سر مسائل جزیی قراردارد.

او در حاشیه کنفرانس خبری قبل از بازی با آگسبورگ اظهارداشت: واضح است که با فدراسیون فوتبال صحبت کرده ام.می توان این مورد را به شکلی که گفتم، بیان کرد. همه می دانند که چقدر علاقمند هستم که به تیم ملی بیایم. در این میان فقط یکسری چیزها بوده که باید مشخص شوند. منظورم مسائل ریز است.

*امکان حضور در تیم آلمان

همانگونه که مربی با تجربه و موفق بایرن بیان کرد، چنانچه این مسائل نیز مورد توافق قرار گیرد، آنگاه امکان شروع همکاری مشترک میان او و فدراسیون فراهم خواهد شد.

وی افزود:وقتی در مورد این نکات ریز صحبت و توافق حاصل شود، آنوقت می توان سریع خبر آن را اعلام کرد. البته اکنون تمرکزم فقط روی بازی آخر بایرن مقابل آگسبورگ است.

*گزینه تیم های بزرگ

فلیک که به نظر می رسد به توافق کلی برای هدایت تیم ملی آلمان در دوره بعد از یواخیم لو رسیده، در هفته های اخیر مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی بیشماری قرار داشت.

در روزهای اخیر شایعه علاقه بسیار بارسلونا اسپانیا به او زیاد به گوش رسید. کاتالان ها که ظاهرا با رونالد کومان نمی خواهند ادامه دهند، اشتیاق همکاری با مربی با تجربه باواریایی را داشتند.

حتی از ایتالیا تیم یوونتوس و از انگلیس تاتنهام وضعیت او را پیگیری کردند تا در صورت به نتیجه نرسیدن با فدراسیون فوتبال ژرمن ها، پا پیش بگذارند و پیشنهاد همکاری به او دهند.

اما فلیک همانگونه که از قبل هم مشخص کرده بود، بیان کرد اولویت نخست برای ادامه فعالیتش، تیم ملی است.

با توجه به اظهاراتش به نظر می رسد حتی قبل از شروع مسابقات یورو ۲۰۲۰ او برای پذیرش سرمربیگری تیم آلمان به توافق برسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =

دکمه بازگشت به بالا