اخبار ورزشیفوتبال جهان

فلیک امیدوار به تمدید قرارداد بایرن و آلابا

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ همچنان امیدوار است تا آلابا و بایرن مونیخ بر سر قراردادی جدید به توافق برسند.

به گزارش پیشرو اسپرت، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان اروپا در صحبت‌هایی عنوان کرد که آینده مدافع بین المللی اتریشی ، داوید آلابا با تیم باواریایی هنوز نامشخص است و در چند ماه اخیر هیچ پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده است.

این بازیکن ۲۸ ساله از دوران نوجوانی در سال ۲۰۰۸ در بایرن مونیخ بازی کرده و سال ها در ترکیب اصلی تیم حضور داشته است و این در شرایطی است که قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

بر این اساس در چندین دور مذاکرات، دو طرف در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

با نزدیک شدن به پایان قرارداد در تابستان سال آینده، بایرن ممکن است تصمیم بگیرد در آخرین فرصت نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه پس از نرسیدن به توافق این بازیکن را برای بدست آوردن پول بفروشد تا این ستاره اتریشی در تابستان رایگان به تیم دیگری ملحق نشود.

در این باره هانسی فلیک که امسال با بایرن مونیخ به ۵ جام قهرمانی رسیده است، اظهار داشت: واقعاً امیدوارم که او با بایرن قرارداد جدیدی امضا کند زیرا فکر می‌کنم او واقعیت را در مورد شرایط فعلی مونیخ می‌داند. در تیم ما جو خوبی وجود دارد و تیم عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. تیم ما یکی از بهترین‌های جهان است.

فلیک اضافه کرد: من اطمینان دارم که او درباره این موضوع فکر خواهد کرد ، اما ما به هر تصمیمی که آلابا بگیرد احترام می‌گذاریم و البته که امیدواریم او با ما ادامه دهد؛ اما در نهایت تصمیم گیرنده نهایی آلابا خواهد بود.

آلابا در میان هواداران باشگاه بایرن محبوبیت زیادی دارد، که از مهمترین افتخارات او در بایرن دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، ۹ قهرمانی در لیگ آلمان و شش قهرمانی در جام حذفی آلمان است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا