اخبار ورزشیفوتبال ایران

فقط ۴ ورزشگاه برای لیگ برتر نوزدهم آماده می شود

در بهترین حالت ۴ ورزشگاه شرایط مناسب برگزاری مسابقات لیگ برتر را دارا هستند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، بعد از اتفاقات تلخی که در لیگ برتر هجدهم رخ داد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کردند که ورزشگاه ها باید شرایط استاندارد داشته باشندو حتی شورای امنیت کشور نیز خواهان ایجاد شرایط ایمنی و امنیتی مناسب برای برگزاری مسابقات فوتبال شد. بازدید و بازرسی از ورزشگاه ها جهت استانداردسازی و ایمن سازی ورزشگاه ها از سوی نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام شده و در برخی شهرها بخشی از این الزامات تامین شده است. با این حال هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی باقی مانده است.

در بهترین حالت فقط ۴ ورزشگاه آزادی تهران، نقش جهان اصفهان، امام رضا(ع) مشهد و یادگار امام تبریز ممکن است برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده شوند. البته در بین این ۴ ورزشگاه فقط وضعیت ورزشگاه های آزادی و نقش جهان اصفهان مطلوب تر از سایر ورزشگاه هاست. سایر ورزشگاه ها هنوز فاصله زیادی با وضعیت مطلوب ایمنی و امنیتی دارند. با این حال باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه تصمیمی در این رابطه خواهند گرفت.

طبق برنامه قبلی و پیشنهادی اعلام شده به باشگاه ها قرار بود لیگ برتر نوزدهم از تاریخ ۸ و ۹ مرداد آغاز شود اما به دلیل شرایطی که در ورزشگاه ها وجود دارد زمان جدیدی برای آغاز رقابت های لیگ برتر اعلام نشده است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یک =

دکمه بازگشت به بالا