اخبار ورزشیفوتبال ایران

فریبا: سعادتمند با فضای استقلال آشنا است/ او برای تمدید قراردادها و بدهی‌ها کار سختی دارد

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: قطعا سعادتمند که این مسئولیت را قبول کرده، چیزی در خودش دیده که مدیرعامل شده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال اظهار داشت: با شرایطی که در کشور به وجود آمده، بیشتر به دنبال سلامتی مردم هستیم تا فوتبال. استقلال ۴ ماه است درگیر مشکلات مدیریتی است. امیدوارم سعادتمند چارچوب خوبی در باشگاه ایجاد کند.

وی افزود: در یک ماه آتی حدود ۱۰ میلیارد پول لازم است تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته نشود. این یک معضل است و از طرف دیگر ۶-۷ بازیکن اصلی تیم قراردادش تمام می شود. اگر خدای ناکرده پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شود و این چند نفر هم قراردادشان تمام شود، آنوقت تیم دچار بحران خواهد شد. من به سعادتمند تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

فریبا تاکید کرد: قطعا سعادتمند که این مسئولیت را قبول کرده، چیزی در خودش دیده که مدیرعامل استقلال شده است. فردی که برای این پست انتخاب می شود، غیر از ارتباطاتی که دارد، قطعا فردی است که با فضا آشنایی دارد. استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان مدیرانی می خواهند که به مسائل اشراف داشته باشند. سعادتمند هم روی تجربه آمدن و رفتنش از استقلال شرایط باشگاه را می داند و امیدوارم همه کمک کنند تیم به شرایط عادی خودش برگردد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آرزوی من در سال ۹۹ این است که همه به زندگی عادی خود برگردند و مرگ و میر از بین برود. ویروس کرونا هزاران عیب داشت و خیلی ها را در دنیا کشت اما یک پیامد برای ما داشت. برای پولدار، فقیر و سیاسی و  ورزشکار و فرقی وجود ندارد و همه روی یک خط ایستادند. این درس بزرگی برای آینده ما خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا