اخبار ورزشیفوتبال ایران

فرکی:همه تیم‌ها سردرگم و بلاتکلیف هستند

سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: عدم اعلام زمان آغاز لیگ نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم‌ها باعث سردرگمی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص عدم اعلام تاریخ شروع لیگ، گفت: این مسأله نه تنها برای تیم ما بلکه برای همه تیم‌ها سردرگمی به وجود آورده است و تا این لحظه کسی نمی‌داند که لیگ، چه زمانی آغاز خواهد شد. پیش از این صحبت از شروع لیگ در ۱۰ مرداد بود اما الان از ۲۰ مرداد صحبت می‌شود و این مسأله مربیان را دچار سردرگمی کرده است. ما می‌خواستیم تمریناتمان را از ۲۰ خرداد شروع کنیم اما از اول تیر استارت زدیم و در ادامه بازی‌های تدارکاتی هم انجام دادیم. هفته آینده هم راهی شهر بروجرد خواهیم شد تا دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

وی درباره اینکه محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است و شاید اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهد که لیگ چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: نه اصلاً این طور نیست. شیعی عضو هیأت رئیسه است اما چیزی در این باره به ما نگفته و حتی در مصاحبه‌اش هم گفت که احتمال تعویق لیگ وجود دارد. هر سال لیگ از ۵ تا ۱۰ مرداد آغاز می‌شد اما حالا اگر عقب هم بیفتد ما پیش‌بینی‌هایی در این خصوص انجام دادیم. در حال حاضر برخی از تیم‌ها در خارج از کشور اردو زدند و همان‌طور که گفتم این مسائل برای همه تیم‌ها است.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا شما هم برای آماده‌سازی تیم پیکان اردوی خارجی می‌خواستید، گفت: برگزاری اردوی خارجی شامل حال ما نشد و ترجیح دادیم که در داخل کشور اردو برگزار کنیم چرا که شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و ما می‌خواستیم از این وضعیت تبعیت کنیم. دیروز در جایی در این باره بحث می‌کردیم و گفتم که حتی تیم‌های شهرستانی که به تهران می‌آیند شاید بیشتر از اردوی خارج از کشور هزینه کنند چرا که هزینه‌ها بالا رفته است. در این بین برخی از باشگاه‌ها رعایت نمی‌کنند و این تبعیض می‌شود. حالا اسم آن سلیقه است یا قانون نمی‌دانم چرا که ما نه سلیقه را اجرا می‌کنیم و نه به قانون پایبندیم.

وی درباره اینکه احتمال تعلیق فوتبال ایران به دلیل عدم ورود خانواده‌ها به ورزشگاه وجود دارد و نظر شما در این باره چیست، ادامه داد: در شرایط فعلی در ورزش هم مثل خیلی از بخش‌های دیگر دشمن داریم و فشارهای زیادی روی کشور ما وجود دارد اما در کشور ما عرف بر این است که مرد و زن آزادی داشته باشند. به خاطر این فشارها شاید باید یک جاهایی انعطاف داشته باشیم یا راهکار به دست بیاوریم تا از این فشارها کم شود. در کشور ما خانم‌های علاقه‌مند به ورزش زیاد هستند و می‌بینیم که استقبال خوبی از مسابقات والیبال یا بسکتبال می‌کنند و شاید بشود در فوتبال هم راهکارهایی به دست آورد تا از اتفاقات تلخ برای فوتبال‌مان جلوگیری شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا