اخبار ورزشیورزش بانوان

فرهادی‌زاد: امیدوارم کرونا اجازه دهد در رشته های مختلف بانوان سهمیه بگیریم

معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: امیدوارم بهترین شرایط برای ورزش زنان رقم بخورد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فارس، مهین فرهادی‌زاد درباره همایش هفته سلامت، عنوان کرد: همایش ورزش زنان در هفته تربیت‌بدنی برگزار شد. در هر صورت ما با شرایطی مواجه هستیم که فضای کمتری برای فعالیت در بیرون وجود دارد. نباید این اتفاق به یکجانشینی زنان و مردان منجر شود به همین دلیل این همایش در فضای باز برگزار شد.

وی درباره برنامه وزارت برای زنان خانه‌دار، خاطرنشان کرد: ما پویش‌های مختلفی داریم که یکی از آنها “من ورزش می‌کنم، پس سلامت هستم” است که در فضای مجازی پیگیری می‌کنیم. فعالیت زنان را پیگیر خواهیم بود و برنامه‌هایی را خواهیم داشت تا فعالیت ورزشی زنان فراموش نشود.

معاون امور بانوان وزارت ورزش درباره لباس بانوان، گفت: قبلا پوشش بانوان در شورای لباس با ملاحظات فرهنگی در رشته‌هایی که مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی را دارند، گرفته شده است.

فرهادی زاد همچنین درباره تجلیل از نواب رئیس، خاطرنشان کرد: ما امروز از خانواده‌های مدافعان حرم و مدافعان سلامت و همین طور نواب رئیس برتر تجلیل کردیم.

وی درباره امید به کسب مدال در المپیک، یادآور شد: امیدوارم شرایط کرونا اجازه دهد در رشته‌های دیگر بانوان سهمیه بگیریم تا با فضای تمرینی که دارند موفق شوند. امیدوارم بهترین شرایط برای بانوان ایجاد شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا