اخبار ورزشیفوتبال ایران

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی شد+عکس

فراز کمالوند با عقد قراردادی دو ساله سرمربی پارس جنوبی جم شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتخاب شد. بر این اساس وی با مسئولان این باشگاه برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسید.

بعد از برگزاری نشستی چند ساعته میان بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با فراز کمالوند سرانجام توافق نهایی میان دوطرف انجام شد و این مربی باتجربه هدایت نماینده جم در لیگ برتر را رسما برعهده گرفت تا جایگزین مهدی تارتار شود که بعد از ۳ فصل از هواداران پارس جنوبی خداحافظی کرده بود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته مذاکراتی را با چند مربی برای قبول هدایت این تیم در لیگ برتر انجام داد که در نهایت با فراز کمالوند به توافق رسید. جلسه نهایی رضاییان با کمالوند ظهر امروز برگزار شد و به امضای قرارداد دوساله رسید.

باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته از چند مربی برنامه دریافت کرد و پس از جمع‌بندی نظرات در هیات مدیره سرانجام کمالوند به عنوان سرمربی جدید پارس جنوبی جم انتخاب و معرفی شد.

کمالوند که با تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه، استقلال اهواز و تراکتورسازی سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، در دوران فعالیتش موفق شد در گسترش فولاد و نفت آبادان بهترین نتایج تاریخ این دو تیم در لیگ برتر را کسب کند. او بعد از کسب عنوان هشتمی با نفت آبادان ترجیح داد از این تیم جدا شود و به لیگ دسته اول برود و هدایت اکسین البرز و آلومینیوم اراک را برعهده بگیرد.

حالا این مربی ۴۳ ساله با نشستن روی نیمکت سرمربیگری پارس جنوبی بار دیگر به لیگ برتر برمی‌گردد و هواداران جمی امید زیادی دارند تا با حضور او بتوانند نتایج خوبی را در لیگ برتر نوزدهم کسب کنند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا