اخبار ورزشیسایر اخبار

فدراسیون کوهنوردی: کوهنوردان از صعود مسیر جنوبی دماوند اجتناب کنند

فدراسیون کوهنوردی از کوهنوردان خواست از صعود مسیر جنوبی قله دماوند برای حفظ محیط کوهستان اجتناب کنند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون کوهنوردی، با توجه به سطح بالای تخریب‌های مسیر جنوب دماوند کمیته حفظ محیط کوهستان فدراسیون از جامعه فهیم کوه‌نوردی درخواست می‌نماید از صعود مسیر جنوبی دماوند در تابستان جاری اجتناب نمایند.

اعضای کمیته حفظ محیط کوهستان فدراسیون پس از استقرار در محل بارگاه سوم قدیم به منظور تشکیل هفته نخست ستاد حفظ محیط کوهستان دماوند و بررسی سطح بالای زباله‌های پراکنده شده در مسیر جنوبی که بدلیل تردد بیش از ظرفیت کوهستان توسط گردشگران و کوهنوردان حادث گردیده، از جامعه فهیم کو‌نوردی کشور تقاضا می‌نماید در فصل تابستان سال جاری و تا زمان بازیابی اکولوژیک منطقه از صعود مسیر جنوبی خودداری نمایند.

بدیهی است این کارگروه در کنار کارگروه پناه‌گاه‌های فدراسیون خود را متعهد می‌داند نسبت به جمع‌آوری و تخلیه زباله‌ها از سطح مسیر، بویژه در محل بارگاه سوم دماوند و همچنین زباله‌های شهری که در محل معدن سابقوسون تخلیه شده است اقدام لازم را به عمل آورده، گزارش فعالیت‌های صورت گرفته را به اطلاع شما عزیزان برساند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا