اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

فدراسیون فوتبال: کوچک‌ترین تخلفی درباره مر قانون رخ نداده

فدراسیون فوتبال تکذیبه ای را پیرامون انتشار برخی مطالب صادر کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، فدراسیون فوتبال تکذیبیه‌ای را درباره برخی مطالب به شرح زیر منتشر کرد:

” یک هفته از تغییرات در فدراسیون فوتبال می‌گذرد و باوجود تلاش تیم جدید بر سکوت و تمرکز بر امور جاری، در این چند روز انتشار مطالب خلاف واقع بیش از اندازه و نشانگر تلاش به ثمرننشسته‌ایست که علیه فوتبال ایران انجام شده و ادامه دارد.

پس از صحبتهای شب گذشته وزیر محترم ورزش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری و اظهارنظر صریح او مبنی بر نبود هیچ‌گونه منع بر حضور افراد در انتخابات فدراسیون و رای گیری از مجمع، ظهر امروز فعالیت تازه‌ای علیه شخص رییس فدراسیون آغاز شده که استناد آن به خبری قدیمی است که به ظاهر قرار است تازه جلوه داده شود. پرونده‌هایی که همه آنها مربوط به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده و امر شخصی در آن رخ نداده است.

این خبر که مبنای آن استعلامی است که قبلا در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به‌صورت بی‌طرفانه مورد بررسی قرار گرفته ، درباره سلسله اتهاماتی است که پیش از این به آنها رسیدگی شده تا در تک تک پرونده‌ها منع تعقیب صادرشود. البته برخی از آنها نیز با پیگیری بازرسی دوباره مورد بررسی قرار گرفته اما قراری برای آنها صادر نشده و بنابراین کوچکترین تخلف یا عدول از مر قانون در این مسیر رخ نداده است.

در نامه استعلام از قوه قضاییه این نکته ذکر شده که انتشار محتویات آن ممنوع و خلاف قانون است که این اصل اولیه اخلاقی توسط این جریان مخرب زیرپا گذاشته شده است. بنابراین با تذکر این نکته که حق شکایت و پیگیری قطعی برای مجموعه فدراسیون فوتبال محفوظ است، خاطرنشان می‌شود که همچنان نهایت همکاری کمافی‌السابق با نهادهای محترم قضایی صورت خواهد گرفت .

در پیشگاه مردم ایران بخصوص در فوتبال چیزی مخفی نخواهد ماند . ضمن آنکه بالاتر از آن خداست که بر همه امور آگاه است. با توکل به خدا و با حمایت ملت شریف ایران و با اتکا به اعتماد مجدد مجمع فوتبال و مردم خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهیم کرد.
مجموعه فدراسیون دست همه را برای یاری تیم ملی و حضور در این مسیر سخت به گرمی می‌فشارد.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا