اخبار ورزشیفوتبال ایران

فتاحی:از اصفهانیان می‌خواهیم به سپاهان و ذوب‌آهن هم فکر کند

سرپرست باشگاه سپاهان گفت:از اصفهانیان خواهش می کنم کمی بیشتر به فکر بازی های ذوب آهن و سپاهان باشد و از داوران با تجربه استفاده کنند تا حق سپاهان به راحتی با اشتباه داور خورده نشود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ،رضا فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اعتراض باشگاه سپاهان نسبت به عملکرد داور بازی با پارس جنوبی جم اظهار داشت:بیشتر کارشناسان داوری اعتقاد داشتند که سپاهان در این چند هفته از داوری ضربه زیادی خورده است.در بازی با پارس جنوبی جم بعد از اینکه گل اول را جبران کردیم متاسفانه داور  گل صحیح ما را قبول نکرد،حتی بعد از این صحنه به اشتباه داور  برای پارس جنوبی جم پنالتی گرفت.

وی در ادامه گفت:جالب است  محمدی داور در بازی سپاهان  مقابل پارس جنوبی جم برای دومین بار است که در این ۶ هفته برای ما سوت می زند.مگر می شود بین ۲۴ داور در لیگ و یک داور ۲بار برای ما سوت بزند.

فتاحی در پایان تاکید کرد:از اصفهانیان خواهش می کنم کمی بیشتر به فکر بازی های ذوب آهن و سپاهان باشد و از داوران با تجربه استفاده کنند تا حق سپاهان به راحتی با اشتباه داور خورده نشود.این همه زحمت می کشیم ولی با یک اشتباه داور تیم پرطرفدار اصفهان ضربه می خورد.امیدواریم مسئولین کمیته داوران بیشتر به فکر بازی های مهم و انتخاب داوران با تجربه باشد، ما حتما اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری به فدراسیون فوتبال ارسال می کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا