اخبار ورزشیفوتبال جهان

فاتی و کوتینیو فصل را از دست دادند

آنسو فاتی، ستاره آینده دار بارسایی‌ها برای سومین بار متوالی مصدوم شد تا حضورش در ادامه این فصل در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش پیشرو ورزش، فصل جاری برای بارسایی‌ها با درخشش آنسو فاتی، ستاره ۱۷ ساله آغاز شد. او با پیشی گرفتن از مسی به ستاره اول آبی‌اناری‌ها که آن زمان حال خوشی نیز نداشت لقب گرفت و توانست با گلزنی‌ها و درخشش خود باعث برد کومان شود ولی در آبان ۹۹ با مصدومیت منیسک مواجه شد. گفته بودند ۴ ماه از میادین دور خواهد ماند ولی در حین ریکاوری دوباره مصدوم شد تا بازگشت او دوباره به تعویق افتد.

این بازیکن که در حال بازگشت و ریکاوری بود، روز گذشته دوباره مصدوم شد تا رسانه‌های بارسایی از جراحی دیگر زانو برای او بنویسند و اکنون مشخص نیست که چه زمان این ستاره جوان بارسلونا به میادین بازخواهد گشت.

از طرف دیگر کوتینیو نیز دوباره عمل جراحی بر روی منیسک انجام خواهد داد و به ادامه این فصل بارسلونا نخواهد رسید.

بارسلونا پس از باخت در دور رفت مقابل پاریس و تساوی مقابل کادیز در لالیگا، با تغییر در سیستم بازی خود متحول شد و اکنون توانسته به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اسپانیا بدل شود. آنها ۴ امتیاز از اتلتیکومادرید صدرنشین عقب هستند و ۲۱ فروردین باید به مصاف رئال مادرید در ال‌کلاسیکو بروند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا