اخبار ورزشیفوتبال جهان

فابرگاس: می‌توانستم به جای بارسلونا، در رئال مادرید بازی کنم

سسک فابرگاس ادعا کرد به جای پوشیدن پیراهن بارسلونا، می‌توانست به عضویت رئال مادرید درآید.

به گزارش خبرگزاری فارس، فابرگاس در عرصه فوتبال حرفه‌ای هر چند ابتدا با حضور در تیم آرسنال انگلیس مطرح شد و بعد پیراهن تیمی بزرگ از کشورش مثل بارسلونا را به تن کرد اما امکان داشت دوران فوتبالش، به نحو دیگری رقم بخورد.

به عنوان مثال پیراهن رئال مادرید را به تن کند و رقیب بارسلونا باشد!

هافبک ۳۲ ساله اسپانیایی که از ابتدای سال جاری میلادی برای موناکو فرانسه توپ می‌زند، در مصاحبه‌ای با آس، عنوان کرد سال‌ها قبل امکان ورود به رئال مادرید برایش بوجود آمد.

وی در این مورد اظهارداشت: یادم هست حدود ۱۸ سال داشتم. رئالی‌ها دو، سه بار به من تلفن زدند و پیشنهاد همکاری دادند.دستمزدی که به من پیشنهاد کردند، خیلی بالا بود.

بازیکن تکنیکی ادامه داد: البته وسوسه نشدم.چون آن موقع در آرسنال بازی می‌کردم و آرسن ونگر هم روی من حساب می‌کرد. به همین خاطر به فکر رفتن از آرسنال و بازی در رئال مادرید نبودم.

فابرگاس ادامه داد: اکنون سال‌ها از آن تماس‌ها و پیشنهادی که به من کردند، گذشته است. تحت هر شرایطی ممنون آنها هستم که به خوبی با من برخوردکردند. حتی وقتی ۲۳ ساله بودم، یکبار دچار مصدومیت سنگین رباط شدم. یادم می‌آید آنها پیام خوبی برایم فرستادند. به هرحال از لطف رئالی‌ها همیشه ممنون بوده و قدردان هستم. اما من از همان کودکی در خواب و خیال بازی در بارسلونا بودم. سرنوشت زندگی من اینگونه رقم خورد که بارسلونایی شوم.

فابرگاس در سپتامبر سال ۲۰۰۳ به آرسنال نقل مکان کرد.در این تیم تا سال ۲۰۱۱ بازی کرد و حتی کاپیتانش شد.

بعد برای ۳ فصل به عضویت بارسلونا درآمد و در کسب یکسری افتخارات با آن سهیم شد. در سال ۲۰۱۴ راهی چلسی شد و تا پایان سال گذشته میلادی عضو آن بود

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا