اخبار ورزشیفوتبال ایران

غیاثی: هر چه تاج حمایت کند تا خود داور نخواهد، نمی‌شود

سخنگوی کمیته داوران گفت: داوران باید قدر خودشان را بدانند، آنها حاکم میدان هستند و هیچ کس بالاتر از آنها نیست.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران در کلاس دانش افزایی داوران گفت: هجمه‌ای زیادی روید اوران ایجاد شده است، اما من می‌گویم مقصر این هجمه ها خود داور است. از سال ۱۳۴۸ داوری را شروع کردم، چگونه بود که در آن زمان بازیکنان جرأت نداشتند از بیست متری استاد ما یعنی داود نصیری رد شوند؟ چون می‌دانستند برخورد با ایشان، برخورد دارد، اما حالا بازیکن ما با دست به سینه داور می‌زند و او را هل می‌دهد. داوران باید قدر خودشان را بدانند. شما حاکم میدان هستید. باید بدانید هیچ‌کس بالاتر از شما نیست.

غیاثی اضافه کرد: هر سوتی که می‌زنید ده مدعی دارید، هر چقدر آقای تاج حمایت کنند، تا شما نخواهید نمی‌شود. با شناختی که از آقای تاج دارم، می‌دانم که راضی نیستند شما توسری‌خور باشید. به قول امام خمینی(ره)، آقای سرهنگ! آیا نمی‌خواهید آقا باشید؟ آقای تاج دوست دارد که شما بزرگ میدان باشید. شما عالی قضاوت می‌‌کنید. بدبختی داوران این است که خودشان به خودشان ضربه می‌زنند. من از آقای تاج می‌خواهم فکری به خاطر بها دادن به گزارشات داوران بشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا