اخبار ورزشیفوتبال ایران

غلامپور:بابت حرکتم در دربی عذرخواهی می‌کنم

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی ۹۵ در یک لحظه عصبانی شدم ولی کارم درست نبود و به خاطر آن صحنه عذر‌خواهی می‌کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، بهزاد غلامپور بعد از حضور در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون اتفاقات دربی ۹۵ اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و به اتفاق بازیکنان پرسپولیس صحبت‌های دوستانه‌ای مطرح شد.

وی افزود: یک زمان‌هایی آدم عصبانی می‌شود و جا دارد که به خاطر همین اتفاقات عذرخواهی کنم. کار ما کاملا اشتباه بود و آن را رد می‌کنیم. اعضای کمیته انضباطی بسیار دوستانه و صمیمانه با ما رفتار کردند و مباحث خوبی با بچه‌های تیم پرسپولیس داشتیم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هر رأیی صادر کنند ما آن را می‌پذیریم و مشکلی با آن نداریم. تأکید می‌کنم کاری که انجام دادیم را رد می‌کنیم.

غلامپور در خصوص اینکه ظاهرا در آن صحنه در دربی هیجان زیادی داشت، گفت: در صحبت‌هایم گفتم که این کار را رد می‌کنم چون ممکن است یک لحظه آدم عصبانی شود. البته حرکت من حرکتی نبود که آسیبی به بازیکن  یا مربی حریف برسانم. در آن شرایط ما می‌خواستیم هم صحنه را رد کنیم و از خودمان دفاع کنیم، ولی با همه این صحبت‌ها کار ما اشتباه بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا