اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

غرق شدن میلان در بحران تیتر روزنامه های ایتالیایی

رسانه‌های ایتالیایی اوضاع این روزهای میلان را «غرق در بحران» توصیف کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از پایان جام جهانی در قطر، ابرهای تیره‌وتار آسمان سن‌سیرو را فرا گرفته است و کشتی میلان غرق در طوفان بحران است. قرمزوسیاه‌ها در ۶ بازی گذشته خود بردی را کسب نکرده‌اند و سه بازی اخیر خود در سری‌آ را با شکست به پایان رسانده‌اند.

استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان برای دیدار یکشنبه شب مقابل اینتر تغییر تاکتیک داد و سیستم بازی تیمش را از ۱-۳-۲-۴ به ۲-۵-۳ تغییر داد. تغییری که موثر واقع نشد و خشم هواداران این تیم و انتقاد کارشناسان و رسانه‌های ایتالیایی را برانگیخت. این بازی با یک گل به سود اینترمیلان به پایان رسید.

روزنامه «گازتا دلا اسپورت» این تغییر تاکتیک را نشانه ترس پیولی از اینتر خواند و نوشت: این تغییر از دفاع چهار نفره به سه‌نفره، از روی ترس و انتخابی بود که نشانگر تسلیم‌شدن میلان است. این رسانه همچنین تیترهای «شاه لائوتارو، اینتر دربی را برد» و «پیولی تغییر سیستم داد و غرق شد: میلان حتی یک شوت هم به سمت دروازه نزد» را انتخاب کرد.

روزنامه «توتو اسپورت» هم با تیتر «میلان راه خود را گم کرده است»، نوشت: راه‌های زیادی برای شکست در شهرآورد وجود دارد و میلان با شیوه دفاعی بازی خود مقابل اینترف بدترین آن را انتخاب کرد. تیمی با عنوان قهرمانی رویِ پیراهنش نمی‌تواند به این صورت بازی کند.

روزنامه «کوریره دلواسپورت» هم نوشت:میلان پیولی هرگز خطرناک نبود.

روزنامه «کوریره دلاسرا» نیز نوشت: بحران موجود، عمیق‌تر شده است. برای میلان، بازی روز جمعه برابر تورینو، شکست‌ممنوع است.

آخرین امتیاز میلانی‌ها در سری‌آ به تک امتیاز آن‌ها از لچه باز می‌گردد و شاگردان پیولی پس از سه شکست متوالی در سطح اول فوتبال ایتالیا به رده ششم جدول سقوط کرده‌اند. آن‌ها اکنون ۳۸ امتیازی هستند و فاصله با ناپولی صدرنشین ۱۸ و اینتر رده دومی، پنج امتیاز است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا