اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی:‌ من اصلا از این امتیاز راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شاید تصور این باشد که این یک امتیاز برای ما امتیاز خوبی است اما من اصلا راضی نیستم.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی پس از تساوی مقابل سپاهان در خصوص اینکه یک امتیاز خوب از این مدعی اصفهانی گرفتند، اظهار داشت: شاید تصور این باشد که این یک امتیاز برای ما امتیاز خوبی است اما من اصلا راضی نیستم تنها موقعیت خطرناک این بازی یک موقعیت تک به تک در دقیقه ۹۰ برای ما بود. همین سه امتیاز است که با یک امتیاز عوض می‌شود. من از تلاش بچه‌ها راضی هستم سپاهان از لحاظ حرفه‌ای جزو دو سه باشگاه اول کشور است به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم اما از نتیجه بازی اصلاً راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: از بچه‌ها توقع بیشتری داشتم بازی کاملاً متفاوتی در نیمه دوم نسبت به نیمه اول داشتیم. در نیمه اول کاملاً مسلط به بازی بودیم در نیمه دوم شرایط‌مان به خاطر مصدومیت به خصوص برای دروازه‌بان عوض شد. بشاگردی گفت نمی‌تواند به بازی ادامه بدهم در کل از این یک امتیاز راضی نیستم ما واقعا می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در خصوص اینکه هوادار با سپاهان بازی برابری انجام داد گفت: ما در نیم‌فصل اول هم بازی‌های خوبی را انجام دادیم و فقط از لحاظ نتیجه‌گیری خوب نبودیم. اما هفته به هفته بهتر شدیم بازیکنانی داریم که می‌توانند کمک کنند و عصای دست سرمربی باشند من داخل تیم را به بزرگان تیم سپردم و از بیرون آن را کوچ می‌کنم. باید در هفته‌های آینده امتیازات بهتری بگیریم تا شرایط‌مان بهتر شود.

وی در مورد اینکه آیا با محرم نویدکیا در کنار زمین صحبت خاصی داشت عنوان کرد: من عادت دارم کنار زمین زیاد راه بروم آنها به داور گفتند که وقت را بگیر و من هم تأکید کردم که وقت را بگیرد.اصلا در شخصیت ما نیست که وقت تلف کنیم دوستان به این مسأله اصرار داشتند و من هم تأکید کردم این اتفاق بیفتد. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما برخی اوقات حساسیت‌هایی به وجود می‌آید اما در کل حق ندارم در مورد داوری صحبت کنم. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

عنایتی در مورد میزبانی هوادار در ورزشگاه دستگردی گفت: خدا را شکر با تلاش مدیریت این اتفاق افتاد از دوستان در ورزشگاه دستگردی که همکاری کردند تشکر می‌کنم فوتبالی که ما بازی می‌کنیم روی زمین است متأسفانه در نیم‌فصل اول ما به خاطر زمین خیلی اذیت شدیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در خصوص اینکه آیا بازیکنانی که در نقل و انتقالات جذب کرد عملکرد خوبی داشته‌اند گفت: ما بر اساس نیازهایی که داشتیم بازیکنانی را گرفتیم که مطمئنا به ما کمک می‌کنند امروز هم دو سه نفر از آنها بازی کردند که از آنها راضی بودم ولی توقع‌ام از بازیکنانم خیلی بیشتر است. خودم اصلا عادت ندارم بازنده باشم. دوست دارم تمام توانم را به کار بگیرم تا برنده باشم مطمئنا مجموعه‌ای که با من کار می‌کند باید این ذهنیت را داشته باشد.

عنایتی در مورد اینکه تیمش امروز مقابل سپاهان دو موقعیت تک به تک داشت اما رشید مظاهری موفق‌تر بود، عنوان کرد: از تلاش بچه‌ها واقعا راضی هستم اما همین موقعیت‌ها است که تبدیل به گل می‌شود و تلاش تیم به بار می‌نشیند. وقتی در دقیقه ۹۰ آن اتفاق می‌افتد آدم مقداری عصبانی می‌شود.

به گزارش فارس، عنایتی در نشست خبری نیز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای هر دو تیم بود به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم. ما می‌دانستیم که مقابل یک تیم پر مهره و آسیایی بازی داریم. بازی سختی را انجام دادیم. از تلاش بچه‌هایمان راضی هستم ولی آن چیزی که در ذهنم بود اتفاق نیفتاد. دو نیمه متفاوت داشتیم و مجبور شدیم سه تعویض اجباری انجام دهیم. تک موقعیت ۱۰۰درصد گل را تیم ما خلق کرد و دو تیم موقعیت چندانی برای گلزنی دیگر نداشتند.

عنایتی در خصوص پاسخ به این سوال که در پایان بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت گفت:‌ من با محرم این حرف‌ها را ندارم، چند بار دیگر هم از این اتفاقات افتاد و ما دوستانه با هم صحبت کردیم. ما با نیمکت سپاهان کاملاً خاطرات فوق‌العاده خوبی داریم تمام آنهایی که روی نیمکت سپاهان نشسته بودند یک زمانی بنده بازیکن سپاهان بودم و خاطرات خوبی با آنها دارم و خیلی دوستانه و محترمانه این بازی انجام شد. اینکه شما تمام توانت را برای موفقیت تیمت بگذاری وجود دارد همانطور هم تیم سپاهان این کار را انجام داد ولی در پایان فقط رفاقت‌ها است که می‌ماند. ما به تیم سپاهان و مجموعه سپاهان احترام می‌گذارم و یکسالی که در سپاهان بودم خاطرات خوبی دارم و می‌دانم که این باشگاه چه باشگاه پرافتخاری است.

سرمربی تیم هوادار در خصوص اینکه از زمانی که در ورزشگاه پاس بازی می‌کنید نتایج بهتری می‌گیرید، گفت: امروز به جز ۲۰ دقیقه آخر که ما تحت فشار بودیم اگر به نحوه بازی دقت می‌کردید می‌دیدید که توپ‌های بلند تیم ما را کلافه کرده بود و من فکر نمی‌کردم تیم سپاهان هم بعضی وقت‌ها از تاکتیک توپ بلند استفاده کند. این توپ بلند زدن‌ها تیم ما را عصبانی می‌کند ما اصلا بلد نیستیم با توپ‌های بلند کارمان را جلو ببریم. در انقلاب کرج باید از آن دوستان تشکر کنم شرایط زمین در آنجا واقعا خوب نبود و هم ما را اذیت کرد و هم حریفان را و بیشتر به تیم ما ضربه زد تا به حریفان ما و سه یا ۴ امتیاز حریف‌مان از ما گرفتند و یک بازی هم در آنجا شکست خوردیم. در آنجا شرایط‌مان سخت شده بود ولی در اینجا دوستان‌مان در رأس مدیریت پاس قوامین و مدیریت تیم‌مان شرایط بهتری برای ما رقم زدند و امیدواریم در این زمین بتوانیم بازی‌های بهتری را برگزار کنیم.

وی در خصوص برکناری عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: قبل از اینکه این خبر بیرون بیاید من فکر می‌کردم یک صحبتی می‌شود و بعد با چند تبصره یا ماده و قانون تمام می‌شود ولی این اتفاق برای ما هم خیلی غافلگیرکننده بود و این را هم باید بگویم دکتر ماجدی از بدنه فوتبال است فرد تحصیل‌کرده‌ای است و مطمئنا چون سال‌های سال در فوتبال بوده است. می‌داند که ضعف‌های فوتبال ما کجاست. من آرزو می‌کنم که میرشاد موفق باشد و تا زمان برگزاری مجمع ان‌شاءالله که بتواند کار را خوب جلو ببرد. مطمئن هستم با توجه به تجربه خوبی که میرشاد ماجدی دارد این اتفاق خواهد افتاد من به او تبریک می‌گویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا