اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی: مطهری بازیکن ما را هل داد

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امروز هوادار نشان داد چه پتانسیلی دارد اما مقداری بی تجربگی به ما ضربه می زند.

به گزارش پیشرو ورزش، غلامرضا عنایتی پس از شکست دو بر یک هوادار مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: امروز یک بازی خوب و جاندار از هر دو تیم دیدیم. باید به خودم ببالم و به تیمم افتخار می کنم. امروز هوادار نشان داد چه پتانسیلی دارد اما مقداری بی تجربگی به ما ضربه می زند.

وی افزود: نباید با صدای خسته صحبت کنم اما هوادار نشان داد شکل تازه ای برای موفق شدن دارد. کم تجربگی در نیم فصل اول هم افتاد اما باید خودمان را جمع و جور کنیم و شرایط را تغییر بدهیم. همه دیدند وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت تلف می کند، یعنی خیلی خوب بودیم.

وی افزود: به تیم خوب استقلال هم تبریک می گویم که رکورد وحشتناکی در نیم فصل اول به دست آورد. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد. از چند جهت امروز ضرر کردیم اما واقعا خسته شده ایم. نمی خواهم در مورد داوری ورود کنم زیرا صحنه هایی هست که ما در کنار خط می بینیم اما داور از یک متری نمی بیند، ناراحت می شویم. دقیقه ۶۵ پنالتی اتفاق افتاد و مرادمند با دست توپ را زد. قبل گل دوم استقلال باید صد در صد خطای بازیکن حریف را می گرفت. مطهری بازیکن ما را کامل هل داد. نمی دانم چرا برخلاف ما داور آن صحنه ها را ندید.

سرمربی تیم فوتبال هوادار عنوان کرد: صحنه های زیادی وجود دارد که باید بنشینیم و درباره شان بحث کنیم. امیدوارم مقداری سلیقه ای سوت نزنند. باید بنشینیم و به این موضوع فکر کنیم. امیدوارم شرایط مساوی باشد و تیم ها با فیرپلی نتیجه بگیرند. برای بازی بعدی که خیلی مهم است، آماده می شویم. دیدارهای نیم فصل دوم فوق العاده سخت است اما امیدوارم با چند بازیکنی که قرار است به تیم اضافه می کنیم، بتوانیم نتایج را تغییر بدهیم.

عنایتی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه تیمش برخلاف نمایش خونسرد و پرفشار خود در نیمه اول، به چه دلیلی در دقایقی از بازی تمرکز خود را از دست داد آن هم در شرایطی که روی بردن این مسابقه هم تمرکز کرده بود، گفت: بعد از پنالتی که به هیچ وجه توقع آن را در اوایل بازی نداشتیم، شرایط ما تغییر کرد. ریتم بازی خوبی داشتیم. در نیمه دوم هم با تغییرات مان می خواستیم ببریم. به لحاظ فوتبالی موفق بودیم اما به لحاظ نتیجه گیری مانند دیدارهای قبلی این اتفاق برای ما نیفتاد. باید روی نقاط ضعف خود خیلی کار کنیم. اگر هوادار تمرکزش را از دست بدهد، در کل فوتبال را از دست می دهد. بارها به بچه ها گفته ام تنها چیزی که تیم ما را دچار چالش می کند، عوض شدن تمرکز تیم نسبت به داوری و جو بازی است.

وی ادامه داد: باید روی این موضوع خیلی کار کنیم. هوادار، تیم خیلی مظلومی است و بازیکنانم اصلا اعتراض کردن بلد نیستند. اگر دقت کنید سه تعویض خود را به دلیل اینکه می دانستیم داور به ما لطف دارد و احتمال کارت قرمز گرفتن بازیکنانم است، انجام دادم. این موضوع مقداری کارمان را سخت کرد.

سرمربی تیم هوادار درباره عملکرد بابک مرادی پس از ورودش به زمین در نیمه دوم، اظهار داشت: کلی صحبت می کنم. بابک هم مثل همه بازیکنان ما تمام تلاش خود را کرد اما توقع مان خیلی بالاتر است. اطمینان دارم مرادی در نیم فصل دوم مثل تمام نفراتی که برای موفقیت تلاش می کنند، می تواند به ما خیلی کمک می کند. بابک و بابا محمدی فقط ۴-۳ جلسه قبل از این مسابقه با ما تمرین کردند. آنها کیفیت لازم را دارند و در ادامه فصل هم به ما کمک خواهند کرد. این نفرات را برای حل کردن مشکل مان گرفته ایم.

عنایتی ادامه داد: تیم ما برای دیدار بعدی‌اش مقابل پیکان ۹ روز فرصت دارد در این روزها قطعا شرایط‌مان بهتر خواهد شد ضرر بزرگ تیم هوادار مدام لغو شدن بازی استقلال و برنامه دادن برای این مسابقه بود. تنها تیمی بودیم که در نیم‌فصل استراحت نکردیم. این موضوع خیلی به هوادار ضربه زد حتی برنامه اردویی خود را به هم ریختیم تا بتوانیم به این بازی برسیم همه این مسائل در بازی امروز تأثیرگذار بود. اکنون ۹ روز فرصت داریم ان‌شاءالله خوب ریکاوری کنیم تا به خوبی به ادامه کار بازگردیم.

وی در خصوص اینکه آیا در امور مدیریتی باشگاه هوادار هم تصمیم‌گیرنده است پاسخ داد: می‌خواهم جوابی به این سوال بدهم که مرتبط باشد. هیچ مسؤولیتی در حوزه مدیریتی ندارم و فقط سرمربی تیم هوادار هستم همه چیز دست خود دوستان است.

سرمربی هوادار در خصوص اینکه آیا تیمش در ادامه رقابت‌های فصل هم در زمین کرج می‌ماند یا برنامه‌ای برای تغییر زمین بازیش دارد گفت:‌هنوز هیچ چیز مشخص نیست، مشغول بررسی هستیم.باید برخی مسائل را حل کنیم برخی تیم‌های صنعتی از لحاظ مالی شرایط بسیار خوب و قدرتمندی دارند متأسفانه تمام تمرینات و کارهای خود را هم در تهران انجام می‌دهند اما تیم ما که برای تهران است با چالش زمین مواجه شده در این موضوع باید فکری اساسی شود.

وی اضافه کرد:‌۴، ۵ ماه از لیگ برتر گذشته و هر هفته در کنفرانس در مورد زمین صحبت می‌کنیم اما کو گوش شنوا؟ اگر فوتبال‌مان را متمرکز برگزار کنند زیباتر می‌شود یکی از مشکلات بزرگ هوادار که نمی‌دانم از من است یا باید به خاطر آن دو سه بازیکن بلندزن را بیاوریم و آن جلو بگذاریم همین مسائل است بیشترین تیم‌های ما از چنین سیستم استفاده می‌کنند و حق هم دارند زیرا زمین‌ها کیفیت ندارند و نمی‌توان روی آنها تاکتیکی پیاده کرد. سال گذشته تیم من در لیگ یک فوتبال بازی می‌کرد به دلیل خراب بودن زمین ابتدایی‌مان تیم را به ورزشگاه غدیر بردیم زیرا می‌دانستیم چمن مصنوعی این ورزشگاه اجازه می‌دهد فوتبال بازی کنیم اما اکنون چالش زمین به ما ضربه زده و امیدوارم بتوانیم راه حلی برای آن پیدا کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا