اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی: دربازی‌های خارجی اعتراض به داوری به مراتب بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: در لحظاتی از بازی صحبتی انجام می‌شود و عصبانی می‌شوید. در فوتبال خارجی هم شدت اعتراض‌ها به داور بیشتر است.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی جانداری بود. سنگین‌ترین باخت ما در دور رفت مقابل پیکان بود و می‌دانستیم با چه تیم خطرناکی بازی داریم. خسته نباشید می‌گویم به تیم پیکان و خدا قوت به تیم هوادار می‌گویم. بازی یکطرفه‌ای دیدیم و در همه جهات ما مستحق این برد بودیم. آنچه به بازیکنان گوشزد کرده بودیم را ابتدا اجرا نکردند و ما را دچار استرس کردند. روی ضد حمله با بازیکنان صحبت کرده بودیم و در نهایت پیکان روی یک ضد حمله به گل رسید. می‌دانید وقتی پیکان گل می‌زند بازی مقابلش چقدر سخت است زیرا ساختار دفاعی‌اش فوق ا‌لعاده خوب است. به حسینی و مجموعه پیکان تبریک می‌گویم با این حال ما مستحق برد بودیم. در خیلی از مسابقات باید نتیجه می‌گرفتیم اما کم تجربگی متاسفانه کار دست‌مان داده بود اما امروز بازیکنان‌مان به حق‌شان رسیدند.

وی در مورد اینکه خیلی حرص و جوش می‌خورد گفت: بله خیلی دور بودم و در جایگاه ویژه نشسته بودم. خیلی سخت است وقتی می‌بینید که تیم‌ات از کنار خط نیاز به کمک دارد ولی شما نمی‌توانید کاری انجام بدهید فشار و استرس به شما وارد می‌شوید.

عنایتی در مورد اینکه نیمه اول به شجاعیان تشر زدید و در نیمه دوم این مساله جواب داد گفت: بله خیلی از داریوش دور بودم. برخی وقت‌ها بعضی بازیکنان شرایط‌شان در زمین خاص می‌شود و وظایف‌شان را فراموش می‌کنند و باید یکی باشد تا راهنمایی کند. من سعی کردم با صدای بلند این کار را بکنم اما دیدم فایده‌ای ندارد و رهایش کردم.

سرمربی هوادار در مورد اینکه مهاجمان‌ این تیم فرصت‌های زیادی از دست دادند اظهار داشت: این مساله مختص این بازی نبود. در بازی‌هایی به مراتب با شرایط ویژه‌تر و حملات زیادتر توپ‌هایمان گل نمی‌شد. فوتبال است و شرایط فوتبال همین است. سعی می‌کنیم رو به جلو حرکت کنیم و ان شاءالله بازی‌های آبرومندانه داشته باشیم و جایگاه خوبی در جدول لیگ به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه روح الله باقری یک موقعیت صدرصد گلزنی را از دست داد عنوان کرد: بله حرف‌ شما را قبول دارم و فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ بدهد. به هرحال بازیکن در یک لحظه باید تصمیم بگیرد ولی در آن صحنه احساس کرد اگر توپ را استپ کند بهتر است. بازیکنانی داریم که در شرایط بهتری قرار می‌گیرند. امروز ریسک نکردیم و بابک مرادی را هم بازی ندادیم و گذاشتیم تا آماده شود. مصدومیت ریزی هم داشت. بازیکنان خوبی مثل مرادی و میری به خدمت گرفته‌ایم که با حضور دو سه بازیکن دیگر تکمیل‌تر می‌شویم.

عنایتی درمورد اعتراض زیادش به داور در جریان بازی گفت: من دیگر اعتراضی ندارم وبه داور خسته نباشید می‌گویم. در لحظاتی از بازی صحبتی انجام می‌شود و عصبانی می‌شوید. در فوتبال خارجی هم شدت اعتراض‌ها به داور بیشتر است. امروز هم من ۴ اخطاره بودم. در بازی قبل( بازی با استقلال) یک اخطار عجیب و غریبی گرفتم آب را خوردم و آرام به بطری ضربه زدم که داور به من کارت زرد داد. داور خیلی حواسش جمع بود و انگار فقط حواسش به من بود و تا چرخیدم کارت زرد جلویم بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

دکمه بازگشت به بالا