اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی: به هیچ عنوان از نتیجه راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: روی تک موقعیت حریف گل خوردیم و به هیچ عنوان از نتیجه راضی نیستم.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی در نشست خبری پس از تساوی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از طرف هر دو تیم بود. مس رفسنجان نشان داده بسیار تواناست ولی به هیچ عنوان از نتیجه راضی نیستم. روی تک موقعیت گل خوردیم. حملات زیاد و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. از این موقعیت ها نتوانستیم بیشتر از یک مورد استفاده کنیم. نبود ۷ بازیکن اصلی هم دست ما را در تعویض ها بسته بود. دست تک تک بازیکنامان را می‌بوسم.

عنایتی تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که وجود دارد، با تمام وجود در خدمت تیم هستند و با وجدان بازی می کنند. واقعا به خودم می بالم، با مجموعه ای ازبازیکنانی کار می کنم که همه توانشان را برای موفقیت می گذارند. واقعا تک تک آن ها قابل ستایش هستند.

وی افزود: در چند بازی گذشته جای تعجب دارد، تیم هایی که فوتبال هم بازی می کنند مقابل ما توپ را به هوا می برند و این کار ما را سخت می کند. تیم هایی از بازی مستقیم استفاده می کنند که ما در آنالیزهایمان می بینیم به هیچ عنوان توپ را بالا نمی زنند ولی نمی دانم چرا مقابل ما این کار را می کنند. شاید پرس سنگینی که از جلو می گذاریم، باعث این می شود.

سرمربی هوادار عنوان کرد: با انرژی کار خودمان را جلو می بریم. ان شاءالله در پایان فصل این بچه ها بتوانند به کوچکترین حقشان که یک جایگاه خوب در جدول است، برسند.

وی در مورد اینکه آیا مدیریت باشگاه قولی درمورد مشکلات مالی داده، گفت: اگر بگوییم مشکلات مالی نیست دروغ گفته ایم. مطمئنا با قول هایی که دوستانم در مدیریت دادند ظرف یکی دو روز این مشکلات هم برطرف می شود. این نشان می دهد که نجابت بازیکنان ما چقدر بالا است. کوچکترین حرفی را از این موضوع تا به حال نشنیده‌اید و نخواهید شنید. ما یک خانواده هستیم که باید تمام مشکلاتمان را با هم حل کنیم. ان شاءالله مدیریت بتواند ظرف چندروز آینده به بچه ها پرداختی داشته باشد و مطئنم این اتفاق می افتد.

عنایتی در خصوص حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه برای تماشای این بازی و اینکه آیا صحبتی در مورد بازیکنی شده است، عنوان کرد: مربیگری سلیقه ای است. همه مربیان برنامه ای در ذهن خودشان دارند و من نمی دانم چه برنامه ای در ذهن سرمربی تیم ملی است ولی کیفیت بازی وقتی توپ آنقدر بالا رفت، کم شد. بازیکنان ما مطمئنا نتوانستند کارایی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند ولی بازیکنان مستعدی داریم. بدبختی این است که ۷ بازیکن اصلی ما هم به این بازی نرسیدند. داور در بازی اراک از شانس بد من، نشانه گرفته بود. هرچه سه اخطاره داشتیم چهار اخطاره شد. ولی درکل بازیکنان مستعدی داریم که اگر کادرفنی صلاح بداند می توانند به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی هوادار در مورداینکه هدفگذاری این تیم چه جایگاهی است، گفت: فضای لیگ یک با لیگ برتر کاملا متفاوت است. تمام برنامه ها و چالش هایی که می توانستیم داشته باشیم را پیش بینی کرده بودیم. می دانستیم که شاید در بدو ورود به لیگ برتر مشکلاتی داشته باشیم. این اتفاق برای ما افتاد اما اینکه بازیکنان ما زود به این موضوع واکنش نشان دادند، خیلی خوب بود. چشم اندازی به جایی نداریم. فقط می خواهیم امسال پی ریزی مستحکمی داشته باشیم و بنایی را برای تیم هوادار بسازیم. سال های بعد با برنامه ریزی مدیریت و مالکین، چه من باشم یا نباشم… تلاش می کنیم امسال در لیگ برتر بمانیم و سال های بعد با برنامه ریزی بهتر با امید خدا جلو برویم.

عنایتی در مورد اعتصاب بازیکنان تیمش قبل از بازی با مس رفسنجان گفت: دو سه روز تمرین نکردیم و بچه های ما هتل نرفته بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =

دکمه بازگشت به بالا