اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی:وقت‌کشی گل‌گهر نشان می‌دهد ما خیلی خوب بودیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: متاسفانه با وجود موقعیت های زیاد نتوانستیم بازی را برگردانیم.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی خوبی برگزار شد. متاسفانه با وجود موقعیت های زیاد نتوانستیم بازی را برگردانیم. این طبیعت فوتبال است. بچه ها با تمام وجود بازی کردند. می دانستیم حریف چقدر خطرناک است.

سرمربی هوادار تصریح کرد: ویترینی از افتخارات روی نیمکت گل گهر بود که همیشه برایم قابل احترام است. قلعه نویی روی نیمکت هر تیمی بنشیند وزن پیدا می کند. امروز تیم ما با شجاعت کامل پیدا کرد. تمام صحبت هایی که درطول هفته داشتیم را انجام دادند. در زدن ضربات آخر کم شانس بودیم هرچند دوست ندارم این لفظ را به زبان بیاورم اما این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم هوادار افزود: به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر ریکاوری کنیم و برگردیم. بازی حساسی پیش‌رو داریم. این بازی را فراموش می‌کینم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم. باز هم می‌گویم به این تیم که من مربی‌اش هستم افتخار می‌کنم و کیف کردم از فوتبالی که بازی می‌کنند.

عنایتی در مورد اینکه این تیم به نظر می‌رسد تنها تیمی بود که گل‌گهر را بسیار اذیت کرد، گفت: در فاز دفاع و حمله همه باید مشارکت کنند. ضعف‌مان را فقط گردن مهاجمان نمی‌اندازیم. حدود ۱۴-۱۵ ضربه ایستگاهی مقابل گل‌گهر داشتیم که آمار خیلی خوبی است. هرچند اولین بار نیست که این اتفاق برای ما می‌افتد. البته در هر بازی در گرفتن موقعیت از حریف کامل بودیم و در این بازی خیلی بهتر بودیم. وقتی تیم گل نمی‌زند مهاجمان مقصر نیستند. همانطور که وقتی مدافعان دروازه را بسته نگه می‌دارند کل دفاعی تیمی سهیم است. توقع‌ام از بچه‌ها این است که بیشتر احساس مسئولیت کنند به خصوص در فاز دفاعی که مدافعان سرزنان خوبی هستند. وقتی از این همه سربه ایستگاهی نتوانستیم استفاده کنیم این فقط ضعف مهاجمان نیست باید ساختار حمله‌ای را درست کنیم. باید برای نیم‌فصل دوم به فکر راه چاره‌ای باشیم. واقعاً تلاش بچه‌های ما ستودنی بود.

وی در مورد داوری بازی گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم. بسیار خوب داوری کرد. این را از ته دل می‌گویم نه اینکه بخواهم طعنه بزنم. او کاملاً به همه جوانب مسلط بود. مقداری فقط روی وقت اضافه نیمه اول مشکل داشتند وقتی تیمی مانند گل‌گهر از دقیقه ۱۰ به دنبال اتلاف وقت است یعنی ما خیلی خوب بودیم. امروز از آن روزهایی بود که گل‌گهر خیلی دوست داشت وقت‌کشی و بازی را زود تمام کند. این برایم خیلی خوشایند است فقط اعتراضم به آن صحنه بود که فکر می‌کنم ۳ دقیقه زمان خیلی کمی بود. اما در نیمه دوم زمان منصفانه‌ای بود. البته می‌شد بیشتر هم بگیرد. در کل به گروه داوری خسته‌نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم هوادار در مورد اینکه آیا بازی حاشیه‌ای نداشت، عنوان کرد: نه، همه چیز خوب بود. اینکه از بالای سکو حرف می‌زنند اشکال ندارد. من به دل نمی‌گیرم؛ از دوستانی که در باشگاه کار می‌کنند همه توقع دارند. آن بالا هرچه که گفت نوش‌ جان‌مان ولی واقعاً بی‌ادبی نکرد و من اصلاً به این موضوع ورود نمی‌کنم احساسات همین است وقتی هوادار احساسی می‌شود ما باید بیشتر صبوری کنیم. هیچ بی‌احترامی نبود از دیروز که وارد این شهر شدم فقط اتفاقات مثبت افتاد. لذت بردم و از همه دوستان که ا ین شرایط را فراهم کردند تشکر می‌کنم و توقع‌ام هم به جز این نبود.

عنایتی در مورد درگیری لفظی نیمکت دو تیم اظهار داشت: وقتی وارد احساسات می‌شویم و استرس بر شما غلبه می‌کند این اتفاقات طبیعی است. در همه جای دنیا هم وجود دارد و مختص ما نیست. شدت آن مقداری برای ما زیادتر است. آرام کردن نیمکت برعهده داور چهارم است. وقتی او خودش تحریک‌کننده نباشد همه چیز درست می‌شود. باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم. امروز داور چهارم با متانت بود و خیلی خوب دستوراتش را می‌داد. خیلی با احترام برخورد می‌کرد. مورد خاصی نبود و همه چیز مهیای برگزاری یک بازی خوب بود. تماشاگران بازی خوبی دیدند و ما هم از همه دوستان تشکر می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =

دکمه بازگشت به بالا