اخبار ورزشیفوتبال جهان

عملکرد مربیان میلان پس از دوران آلگری؛ عمر کوتاه جیانپائولو+عکس

جیانپائولو در شرایطی از هدایت روسونری کنار گذاشته شد که وی کوتاه‌ترین زمان را بر روی نیمکت میلان سپری کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دقایقی پیش در خبری رسمی اعلام شد که مارکو جیانپائولو سرمربی میلان از هدایت این تیم کنار گذاشته شده است.

وی در شرایطی از روسونری کنار رفت که ۷ بازی بر روی نیمکت این تیم حضور داشت و نتایج و عملکرد تیمش ضعیف بود.

جیانپائولو با ۱۱۱ روز یکی از کوتاه‌ترین عمرهای مربیگری را در این باشگاه داشت و کارنامه عملکرد پیروزی تیم او زیر ۵۰ درصد، (۴۳ درصد) بود.

در سال‌های اخیر میلان سرمربیان متعددی را روی نیمکت خود دیده است و در میان پس از دوران پسا آلگری، جنارو گتوزو ملقب به کرگدن که جیانپائولو جایگزین وی شده بود با ۵۴۱ روز هدایت میلان یکی از طولانی‌ترین دوران مربیگری را در روسونری در سالیان اخیر داشته است. البته عملکرد گتوزو هم در این مدت چندان درخشان نبود و وی هیچ جامی را با تیمش بدست نیاورد.

تنها سرمربی که توانست یک جام را در سال‌های اخیر برای روسونری به ارمغان آورد وینچنزو مونتلا بود که او هم با حضور ۵۱۲ روزه روی نیمکت میلان زمان نسبتا طولانی را نسبت به سایر مربیان در این تیم پشت سر گذاشت.

در سال‌های اخیر سرمربیانی نظیر کلارنس سیدروف، پیپو اینزاگی و سینیشا میهایلوویچ دیگر سرمربیانی بودند که عملکرد ناموفقی را با روسونری پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا