اخبار ورزشیورزش های رزمی

علی‌نژاد: از دست دادن قهرمانی برای چینی‌ها در خاک خودشان دردناک بود

رئیس فدراسیون ووشو گفت: از دست دادن قهرمانی برای چینی‌ها بخصوص در خاک خودشان بسیار دردناک بود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته گفت: چینی‌ها هزینه زیادی برای بازپس گیری قهرمانی از ایران کرده بودند و به گفته خودشان بیش از ۲ میلیون دلار برای این اتفاق هزینه کرده و مقدمات کار را نیز انجام داده بودند.

وی ادامه داد: نه تنها اتفاقی تاریخی برای ووشو بلکه در ورزش ایران رخ داد؛ به طوری که برای نخستین بار هر ۸ ورزشکار ما در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: در حاشیه انتخابات فدراسیون جهانی که در چین برگزار شد، رئیس فدراسیون جهانی تغییر کرد و وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک چین به عنوان رئیس جدید انتخاب شد که نشان از اهمیت این رشته برای آنها دارد. من هم افتخار داشتم بار دیگر به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی درآیم.

علی‌نژاد افزود: از دست دادن قهرمانی برای چینی‌ها به خصوص در خاک خودشان بسیار دردناک بود و از چشمانشان این موضوع کاملاً مشهود بود.

وی درباره عدم برگزاری اردوهای خارجی و مسابقات برون مرزی گفت: همانطور که می‌دانید به خاطر مباحث مالی، نفرات را در شرایط سختی آماده حضور در مسابقات جهانی کردیم و این قهرمانی به دست آمد. البته امسال هر ۴ مربی ما ایرانی بودند که نشان از توانمندی مربیان داخلی بود. از طرفی سه کشور خارجی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی به ایران آمدند که درآمدزایی خوبی برای ما داشت و می توان روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرد.

 رئیس فدراسیون ووشو درباره افزایش دستمزد ووشوکاران در لیگ گفت: امیدوارم این قهرمانی در نظر حامیان مالی تاثیر داشته باشد و بتوانیم دستمزدها را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا