اخبار ورزشیسایر اخبار

علیقارداشی: در این هفته سرپرست فدراسیون انتخاب می‌شود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز که دوره‌اش تمام شده است، گفت: به ما اعلام کردند در هفته جاری سرپرست تعیین خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پایان دوره ریاستش در فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: روز گذشته دوره ریاست بنده در فدراسیون به اتمام رسید و منتظریم ببینیم وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی می‌گیرد. خودم در طول هفته گذشته پیگیر این موضوع بودم و اعلام کردند که در این هفته سرپرست تعیین خواهد شد.

وی در مورد اینکه حق امضاء خواهد داشت یا خیر، گفت: هنوز چیزی در این مورد به بنده اعلام نشده است. هر چیزی که آیین نامه بگوید، به آن عمل می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: امیدواریم هرچه زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود. تنیس روی میز مسابقات مهم انتخابی المپیک را در پیش دارد و نباید در برنامه‌ها خللی ایجاد شود.

علیقارداشی با اشاره به اینکه در این  سال، شرایط خوبی در تنیس روی میز حاکم بود، گفت: خوشبختانه از لحاظ نتیجه گیری و مدال آوری در میادین بین المللی موفق بودیم و از لحاظ مالی و اقتصادی نیز نگذاشتیم خلیل در برنامه‌های اعزام تیم‌های ملی و ملی پوشان ایجاد شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

دکمه بازگشت به بالا