اخبار ورزشیفوتبال ایران

علیزاده: ۸۰ هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم

معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان گفت: ما حدود ۸۰ هزار دلار کمتر از پرسپولیس به او پیشنهاد دادیم و خدا را گواه می‌گیرم ما کمتر از پرسپولیس به منشا پرداخت کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، علی علیزاده در حاشیه نخستین تمرین تیم مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل جدید تلاش می‌کنیم از رتبه ششمی مان در جدول لیگ دفاع کنیم. تیمی بستیم که از رتبه فصل گذشته دفاع کنیم. برخی بازیکنان از تیم ما جدا شدند که بازیکنان توانمندی بودند اما بازیکنان توانمندتری گرفتیم. بعد از جدایی دروازه بانمان، حامد لک را جذب کردیم. علیاری جدا شد و پریرا را گرفتیم.

وی در مورد شفاف سازی در مورد قرارداد منشا گفت: اگر اجازه بدهد قراردادش را رسانه‌ای می کنم ما حدود ۸۰ هزار دلار کمتر از پرسپولیس به او پیشنهاد دادیم. خدا را گواه می‌گیرم ما کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم که باید از او تشکر کنم که بخاطر باشگاه، مدیریت و شخص ربیعی برگشت به تیم ما. وقتی بازیکنی در تیم ما می ماند یعنی اذیت نشده است و عملکرد باشگاه خیلی خوب بوده است.

علیزاده در مورد اینکه چقدر پرسپولیس به منشا دستمزد پیشنهاد داده و آنها گفته ‌اند فقط ۲۰۰ هزار دلار پیشنهاد به این بازیکن داده‌اند، گفت: نمی‌دانم چقدر پرسپولیس پیشنهاد داده است اما پیشنهادشان قطعا بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار بوده است.به هر حال ما قراردادمان با منشا را بستیم و خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمتش هستیم.

وی در مورد اینکه حواشی رخ داده درباره سقف قرارداد و اینکه مدیرعامل باشگاه هم گفت این مساله فسادزاست، گفت: صدرصد موافقم بازیکن فوتبال باید پول بگیرد اما به اندازه اش. فصل گذشته بازیکن ۳ میلیارد تومانی اکنون ۱۸ میلیارد دستمزد می خواهد. این مساله در کت هیچکس نمی‌رود. مالیات این بازیکن را چطور باید پرداخت کنیم.

علیزاده در مورد اینکه آیا این بازیکن ۱۸ میلیاردی از تیم شما جدا شده است، گفت: سوال حاشیه ای نپرسید، بازیکن باید پول بگیرد اما به اندازه، برخی از این آقایان وارد میدان شده اند و بازار را خراب کرده اند و اسم تیم ما و تیم‌های دیگر را می برند در حالیکه ما حاضریم همه تیم‌ها قراردادهایشان را رسانه‌ای کنند.

معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان در مورد فهرست بازیکنان مد نظر ربیعی، گفت: ربیعی فهرستی به ما داد که در بازار نقل و انتقالات دیدیم قیمت بازیکن ۲۰ و ۲۲ و ۱۸ میلیارد تومان بود و نمی‌توانستیم چنین بازیکنانی را جذب کنیم. ۱۰ بازیکن ۱۸ میلیارد تومانی بگیرید می‌شود ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه شما تمام می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یعنی بودجه شما ۱۶۰ میلیارد است، گفت: بودجه باشگاه ما کمتر از ۱۶۰ میلیارد تومان است. این رقم تقریبی است. واقعا نمی‌شود آن بازیکنان را گرفت، البته ۷۰ درصد فهرست محمد ربیعی را جذب کردیم.

علیزاده در مورد اینکه سقف قرارداد رعایت شده گفت: سقف را رعایت کردیم که ۷-۸ میلیارد تومان است و فقط یک بازیکن ما یک کوچولو از سقف بیشتر بوده است.

وی در مورد اینکه علیاری پیشنهاد ۱۸ میلیاردی به شما داده بود، گفت: من که نگفتم علیاری است شما می گویید علیاری است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا