اخبار ورزشیورزش بانوان

علیزاده: با شرایط مناسبی به مسابقات والیبال انتخابی المپیک می‌رویم

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان در تشریح آخرین وضعیت این تیم گفت: بازیکنان اردوهای بسیار شادابی را پشت سرگذاشتند و در شرایط مناسبی راهی مسابقات انتخابی المپیک می‌شوند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرگل علیزاده افزود: تیم ملی والیبال بانوان ایران درحالی فردا عازم رقابت‌های انتخابی المپیک خواهد شد که تاکنون ۴ مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته است. چهارمین مرحله اردو که متصل به اعزام است، از ۹ دی ماه آغاز شده و فردا درحالی به پایان می‌رسد که بازیکنان اردوی بسیار شادابی را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری دو بازی تدارکاتی تیم ملی بانوان ایران با ذوب آهن اصفهان ادامه داد:‌ در بازی نخست تیم ملی بانوان موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شد و در بازی دوم که در۴ ست برگزار شد، دو تیم به نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

علیزاده شرایط روحی و جسمی ملی‌پوشان را هم مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این تیم متشکل از بازیکنان جوان و آینده‌دار است و در ترکیب نهایی هم سعی شده تا از بازیکنان باتجربه‌تر که سابقه حضور در چندین رقابت بین‌المللی را دارند، استفاده شود.سرپرست تیم ملی بانوان افزود:‌ بازیکنان هم به لحاظ جسمی و هم به لحاظ روحی، در شرایط کاملا شاداب و سلامت به سر می‌برند. در مدت برگزاری اردو، برخی بازیکنان دچار سرماخوردگی شده بودند که خدا را شکر این مسئله هم مرتفع شد و تمام بازیکنان در حال حاضر در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک بانوان آسیا، ۱۷ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، کره‌جنوبی و اندونزی همگروه است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا