اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

علوی: تمام اعضای تیم‌ فولاد بدون هماهنگی اجازه صحبت ندارند

سرپرست تیم فولاد خوزستان توضیحاتی را پیرامون قانون مصاحبه در این تیم ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید محمد علوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد پیش از شروع لیگ بیست و دوم اظهار داشت: خدارا شکر با همکاری و پیگیری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ابتدا یک اردوی خوب در تهران داشتیم. سپس تیم به ترکیه رفت و دو دیدار دوستانه خیلی خوب با دو تیم قطری برگزار کردیم. اکنون نیز در تهران هستیم و یک بازی دوستانه دیگر انجام خواهیم داد. سپس به اهواز برای شروع قدرتمند لیگ سفر خواهیم کرد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در خصوص شایعات و صحبت‌های مربوط به مصاحبه بازیکنان فولاد گفت: آن تیتر یک شیطنت رسانه‌ای بود. من در آن مصاحبه گفتم و اکنون نیز همان را تکرار می‌کنم. فکر می‌کنم تمام خبرنگاران زحمت‌کش و عزیزی که در حوزه فولاد کار می‌کنند این موضوع را بدانند که تمامی اعضای تیم بدون هماهنگی مدیر رسانه و سرمربی تیم اجازه صحبت ندارند.

وی افزود: این قانون نه برای بازیکنی خاص و نه مربوط به امسال است. چهارمین سالی است که چنین قانونی و نظمی در خصوص مصاحبه تمام اعضای تیم وجود دارد چرا که در فولاد خوزستان برای هر کاری برنامه و نظم وجود دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا