اخبار ورزشیفوتبال جهان

علاقه دیبالا برای حضور در پاری سن ژرمن

بر اساس گزارش‌ها پائولو دیبالا به حضور در پاری‌سن‌ژرمن علاقمند است.
به گزارش پیشرو ورزش، بعد از کش و قوس‌های فراوانی که در مورد پائولو دیبالا وجود داشت، او نهایتاً با یوونتوس برای تمدید قرارداد به توافق نرسید. همچنین باشگاه تورینی دیروز اعلام کرد که مذاکره دیگری در کار نخواهد بود و به این‌ترتیب ستاره آرژانتینی در پایان فصل بعد از از هفت سال بیانکونری را ترک خواهد کرد.

تاتنهام، آرسنال و لیورپول سه باشگاهی هستند که گفته می‌شود به دقت شرایط جذب پائولو دیبالا را بررسی می‌کنند. ستاره آرژانتینی پیش از این در سال ۲۰۱۹ پیشنهاد حضور در تاتنهام را رد کرده بود.

با این حال فوت مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده با وجود پیشنهادات لیگ برتری، پائولو دیبالا علاقمند به حضور در پاری‌سن‌ژرمن است و جویای این شده که ببیند آیا این باشگاه فرانسوی علاقه‌ای به عقد قرارداد با او دارد یا خیر.این اولین باری نیست که شایعه‌ای درباره حضور پائولو دیبالا در پارک دو پرنس منتشر می‌شود. از طرفی این موضوع زمانی می‌تواند رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد که بدانیم به احتمال فراوان مائورو ایکاردی در تابستان پاری‌سن ژرمن را ترک خواهد کرد و ممکن است این باشگاه فرانسوی برای جذب جانشین او به سراغ دیبالا برود.

گفتنی است؛ پاری‌سن ژرمن اخیرا عادت کرده که ستاره‌های بزرگ را به شکل آزاد به‌خدمت بگیرد. کاری که آنها در تابستان اخیر در مورد بازیکنانی نظر لیونل مسی، سرخیو راموس، جان لوئیجی دوناروما و جورجینیو واینالدوم انجام داده بودند و حالا پائولو دیبالا می‌تواند جدیدترین ستاره‌ای محسوب شود که به شکل رایگان راهی پارک دو پرنس شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =

دکمه بازگشت به بالا