اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

عطایی: سال بسیار شلوغی پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سال بسیار شلوغی پیش داریم و باید در لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و انتخابی المپیک بازی کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، نشست خبری بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴ در هتل المپیک تهران آغاز شد.

وی در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: سال بسیار شلوغی پیش داریم. لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و انتخابی المپیک را در پیش داریم. تمام مسابقات مهم است و باید با تمام توان وارد شویم. مهمترین مسابقات انتخابی المپیک است که بسیار سخت خواهد بود. همه اهمیت این مسابقات را می دانیم. امروز کار را استارت زدیم و همه با تمام توان در اردو‌خاضر بودند. مرحله به مرحله پیش می‌رویم تا به اهداف خود برسیم.

*قرارداد همه اعضای کادر تا پایان تورنمنت های سال است

وی درمورد اظهارات عظیم جزیده، مربی سابق تیم ملی درمورد قطع همکاری اش با تیم ملی و دلخوری وی از این اتفاق، گفت: قرارداد همه اعضای کادر تا پایان تورنمنت های سال است. جزیده از مربیان‌خوب است و خواستیم‌با نگرش باز تر تیم جدید را بچینیم. کادر فنی باید در بهترین شرایط خود قرار بگیرد. حکم جزیده تمام شده بود و به دلیل مسائل فنی با وی‌قطع همکاری کردیم.

*عبادی پور به زودی پدر می‌شود و به همین دلیل نیست

عطایی درمورد غیبت عبادی پور در مسابقات پیش روی تیم ملی، خاطرنشان کرد: شب گذشته با میلاد صحبت کردم. او‌به زودی پدر خواهد شد و به همین دلیل تا پایان لیگ ملت ها در تیم ملی نخواهد بود. ضمن اینکه مصدومیت های قدیمی هم دارد و می‌خواهد در اروپا خودش را درمان‌کند. من هم با این موضوع موافقت کردم و امیدوارم وی زودتر و‌در بهترین شرایط بتواند به تیم‌ملی بازگردد.

* همیشه روی کادر فنی ام حساسیت بالایی دارم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص شرایط صعود ایران به المپیک، عنوان کرد: انتخابی المپیک شرایط سختی دارد. تیم ها در سه گروه هشت تیمی مسابقه می‌دهند. روال صعود پیش از این بارها اعلام شده است. برای ما خوب است که تیم هایی که بالاتر از ایران قرار دارند صعود کنند تا در مرحله بعدی کار برای ما راحت تر باشد. ایران تاکنون هیچ وقت در این مرحله المپیکی نشده است و از مسیر آسیا به المپیک رسیده ایم. وی درخصوص انتخاب افشاردوست به عنوان مربی تیم ملی، گفت: او‌از والیبال دور نیست. وی مدرس والیبال است و قطعا می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من همیشه روی کادر فنی ام حساسیت بالایی دارم.

* موسوی عاشق والیبال است/ غفور گفت  آمادگی حضور در تیم ملی را ندارم

عطایی درمورد بازگشت موسوی و عدم بازگشت امیر غفور به تیم‌ ملی، تصریح کرد: درمورد موسوی باید بگویم که او عاشق والیبال است. والیبال کشور به او‌مدیون است. دعوت از ستاره ها همیشه در تفکرات ما وجود داشت. همیشه معتقد بودم که باید به تعداد زیادی از بازیکنان فرصت بدهیم. فکز می‌کنم این فرصت هم داده شد. با غفور‌ هم‌ صحبت کردم. نام او در لیست آمریکا هم بود. وی از من فرصت خواست اما گفت بازیکنی که می رود در بازگشت مجدد موفق نخواهد بود، اما من چنین نظری نداشتم. وی از فدراسیون و کادر فنی تشکر کرد و فقط گفت که آمادگی حضور در تیم ملی را ندارم. غفور جنتلمن و با شخصیت است و‌به نظرش احترام می‌گذارم.

* میلاد خودش پیشنهاد داد که موسوی کاپیتان باشد

وی درمورد موضوع کاپیتانی تیم ملی، گفت: غیبت عبادی پور ربطی به کاپیتانی ندارد. زمانی که موسوی آمد و میلاد هم‌حضور داشت، عبادی پور خواست که کاپیتانی به موسوی واگذار شود. بازیکنان ارتباط خوبی باهم دارند. موسوی قطعا باید کاپیتان‌تیم‌ملی می شد و عبادی پور‌ هم‌ همین پیشنهاد را به درستی داد.

*والیبال ایران مسیر درست را ادامه خواهد داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص اینکه تیم ملی با چه تیمی عازم بازی های آسیایی خواهد شد، تصریح کرد: مسابقات والیبال همیشه با همین فشردگی برگزار شده است. ما تجربه این کار را داریم. سعی می کنیم مدل تمرینات به گونه ای باشد که بهترین کیفیت را داشته باشیم. برنامه ریزی های کاملی صورت گرفته و والیبال ایران مسیر درست را ادامه خواهد داد.

* واکنش به بازگشت سیچلو

عطایی در پاسخ به سوال خبرنکار خبرگزاری فارس درمورد احتمال بازگشت سیچلو به کادر فنی تیم‌ ملی، تصریح کرد: کادر فنی را تقویت خواهیم کرد. گزینه‌های زیادی برای تقویت تیم ملی داریم. مذاکراتی هم داشته ایم اما نتیجه نهایی هنوز حاصل نشده است. گزینه قطعی طی روزهای اینده مشخص خواهد شد.

* بهترین عملکرد را در ۱۰ سال اخیر داشته باشیم

سرمربی تیم ملی درمورد دلیل بازگشت موسوی به تیم ملی با توجه به حواشی دوره گذشته، تصریح کرد: والیبال ما در سال های اخیر روند رو به رشد فوق العاده ای داشت. یک نسل درست شکل گرفت تا بهترین عملکرد را در ۱۰ سال اخیر داشته باشیم و حالا به دنبال حضور در المپیک هستیم. در این مدت موسوی کمک زیادی به والیبال کرد. موسوی و والیبال به هم مدیون هستند. والیبال به موسوی نیاز دارد و وی با تمام توان در خدمت تیم ملی است. 

عطایی درمورد شرایط حضور در بازی های آسیایی، گفت: در تمام مسابقات تیم اصلی حضور پیدا می‌کند و با تمام قوا می‌رویم.

* والیبال یک رشته پرافتخار است و باید از آن‌حمایت شود

وی درمورد شرایط مالی فدراسیون والیبال و درخواست موسوی از فدراسیون برای تهیه پرواز بیزینی به منظور مضور در مسابقات پیش رو، تصریح کرد: دغدغه بزرگی برای ما است. تهیه بلیت بیزینس هزینه زیادی دارد. فدراسیون مشکل خواهد داشت. فکر می‌کنم بالاتر از توان فدراسیون است. وزارت و دولت و سیستم های بیرون از فدراسیون باید کمک‌کنند. ژاپن و‌ هلند و آمریکا و‌لهستان کشورهای مقصد ما هستند. برای بازی های آسیایی و انتخابی المپیک هم زمان زیادی نداریم. دولت باید نگاه ویژه تری داشته باشد. والیبال یک رشته پرافتخار است و باید از آن‌حمایت شود.

* نگرانی بابت مصدومیت بازیکنان داریم

عطایی درمورد حضور برخی از بازیکنان در جام باشگاه های آسیا، اظهار داشت: این مشکل را همیشه داشتیم. بازیکنان شهداب در اختیار این تیم قرار خواهند گرفت. نکنه مهم این است که آخرین بازی شهداب تا اعزام ما تنها ۱۰ روز است و نگرانی بابت مصدومیت بازیکنان داریم. شهداب هم نمایند ایران است و‌ آرزو‌ می‌کنم این تیم‌ قهرمان شود و‌ بازیکنی دچار مصدومیت نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا