اخبار ورزشیتوپ و تور

عطایی: بازی با اسلوونی حکم مرگ‌ و زندگی داشت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در مسابقه‌ای که حکم مرگ و زندگی برایمان داشت، کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پیشرو ورزش، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر اسلوونی اظهار داشت: خدا را شکر مسابقه خوبی بود و بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. توانستیم در شرایط سخت مسابقه ای که حکم مرگ و زندگی برایمان داشت کیفیت خوبی را به نمایش بگذاریم. از این بابت خدارا شکر می‌کنم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که عملکردی فوق‌العاده داشتند.

وی افزود: بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و در واقع تمام کیفیت تیم اسلوونی را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دادند. طبیعی است که با بازی خوب تیم برنده می‌شود. برای ما مهم‌ترین موضوع این است که ملی‌پوشان کیفیت بالا و بازی خوبی را به نمایش بگذارند که خوشبختانه این اتفاق می‌افتد و خوشحالم که تیم‌ ایران براساس این اصل خوب بازی می‌کند.

عطایی با بیان این که تمام هدف تیم ایران نمایش والیبال خوب و ارائه بازی با کیفیت است، تصریح کرد: اگر موفق به صعود شویم مطمئنا خیلی خوشحال خواهیم شد که توانسته ایم دل مردم را شاد کنیم و به خوبی از اعتبار والیبال ایران در دنیا دفاع کنیم. استراتژی ما این است که بازی به بازی جلو رویم و کیفیت مان را ارتقا دهیم. خوشبختانه همین گونه هم پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: شانس صعود ایران زیاد است اما به بازی‌های دیگر هم ربط دارد. بازی بعدی تیم ایران برابر صربستان تعیین کننده است اگر پیروز شویم صد درصد صعود می‌کنیم اما سعی می‌کنیم، سرنوشت مسابقات را خودمان برای خودمان رقم بزنیم و بازی خوبی ارائه دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا