اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

عصبانیت منچستریونایتد از رفتار رونالدو

منچستریونایتد به دلیل رفتار کریستیانو رونالدو پس از بازی مقابل رایو وایکانو به شدت عصبانی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، منچستریونایتد از رفتار کریستیانو رونالدو در یک شنبه شب پس از بازی مقابل رایو وایکانو به شدت عصبانی شد و رفتار او را الگویی بد برای تیم دانست.

داستان از این قرار است که رونالدو پس از مدت‌ها به زمین فوتبال بازگشت و در بازی تیم دوم منچستریونایتد مقابل رایو وایکانو در ترکیب اصلی قرار گرفت. کریستیانو ۴۵ دقیقه اول بازی در زمین حضور داشت و در نیمه دوم توسط تن‌هاگ تعویض شد. با این حال او تا پایان مسابقه در کنار تیم نماند و خیلی زود و در دقیقه ۸۰ اولدترافورد را به مقصد خانه ترک کرد.

اریک تن هاگ که از زمان حضورش در منچستریونایتد قصد دارد تیم را یکپارچه کند و یک هارمونی خوب در بین ترکیب ایجاد سازد، به نقل از سان از رفتار رونالدو خیلی خوشحال نشد.

نشریه انگلیسی نوشت: با اینکه باشگاه کریستیانو را به دلیل خروج زود هنگام جریمه نکرده ولی از رفتار او نیز بسیار عصبانی شده است. یک فرد در باشگاه به ما گفت که منچستریونایتد از رفتار رونالدو ناراحت شده زیرا معتقد است شکل و شمایل خوبی برای باشگاه ندارد.

رونالدو یک ماه پیش از باشگاه منچستریونایتد تقاضای خروج کرد و حتی تور پیش فصل این تیم در کشورهای تایلند و استرالیا را نیز از دست داد. با این حال نتوانست تیمی را مجاب کند تا او را به خدمت گیرد. هنوز مشخص نیست که آینده رونالدو در کدام تیم خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =

دکمه بازگشت به بالا