اخبار ورزشیفوتبال ایران

عسگری: VAR اینگونه به داوری‌ها کمک می‌کند/ پنالتی پرسپولیس را داور ندید

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: VAR اینگونه به داوری‌ها کمک می‌کند و پنالتی پرسپولیس را هم داور خوب قطری ندید.

به گزارش پیشرو اسپرت، حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت عبدالرحمان جاسم داور قطری در نیمه اول بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و در نیمه اول شاهد بازی کم خطایی بودیم. پرسپولیس با خطای پنالتی ۷ خطا انجام داد و اولسان کره جنوبی هم فقط ۵ خطا مرتکب شد.

وی افزود: داور در همه صحنه‌ها به خوبی حضور داشت و مهم ترین اتفاق بازی در دقیقه پایانی رخ داد که احمد نوراللهی پای بازیکن حریف را در محوطه جریمه زد و داور این صحنه را ابتدا ندید و بعد به او اعلام شد که VAR  را نگاه کند و مشخص شد که داور قطری این پنالتی راندیده بود. کمک داور ویدئویی اینگونه به فوتبال کمک می‌کند.  ضربه نوراللهی به بازیکن حریفی در شرایطی زده شد که موقعیت آنچنانی هم نبود اما قانون فوتبال می‌گوید این یک خطای پنالتی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا