اخبار ورزشیورزش بانوان

عبدالوند: خوشحالم سربلند بیرون آمدم

ملی‌پوش بسکتبال بانوان ایران درباره مدال برنز مهارتهای انفرادی کاپ جهانی، گفت: خوشحالم از این مسابقات سربلند بیرون آمدم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در جریان کاپ جهانی بسکتبال ۳ نفره که به میزبانی آمستردام برگزار شده بود، شادی عبدالوند موفق شد مدال برنز مهارتهای انفرادی را کسب کند.

وی در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: نمی‌دانستم انتخاب شده‌ام و خوشحالم از این شرایط سربلند بیرون آمدم. در این مسابقات ۲۰ تیم حضور داشتند و من در گروهبندی خودمان موفق شدم صعود کنم. در ادامه حریفانی از ایتالیا، فرانسه و آندورا را پیش رو داشتم. حریف ایتالیایی بازیکن ارزشمند جام جهانی ۲۰۱۸ بود. بازیکن آندورا نیز عنوان قهرمانی را داشت که من موفق شدم در این دوره مدال برنز را کسب کنم. ما از نظر تکنیکی چیزی از حریفان کم نداریم بلکه احتیاج به تجربه و مسابقه بیشتر داریم.

عبدالوند درباره رقابت‌های کاپ جهانی، عنوان کرد: ما در این مسابقات مقابل مغولستان به برتری رسیدیم که برد ارزشمندی بود. تازه ۲ سال است که وارد این رشته شده‌ایم در حالی که کشورهای دیگر سالهاست کار می‌کنند و در رقابت‌های زیادی حضور دارند. بیشتر از ما تمرین می‌کنند و در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت دارند به همین دلیل نمی‌توان مقایسه‌ای انجام داد. در این ۲ سال پیشرفت ما هم خوب بوده است. اگر امسال یک برد داشتیم سالهای دیگر بردهای بیشتری خواهیم داشت.

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران همچنین درباره تمرینات تیم ۵ نفره، گفت: ما برای مسابقات کاپ آسیا به میزبانی فیلیپین آماده می‌شویم. دور جدید تمرینات ما در انزلی پیگیری خواهد شد. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات با ارائه بازی‌های خوب به سطح A صعود کنیم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

دکمه بازگشت به بالا