اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

عباس زاده: من یا اسدی آقای گل می شویم

بازیکن تیم تراکتور مدعی است آقای گل و بهترین پاسور می‌تواند از تیم آنها انتخاب شود.

به گزارش مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش،محمد عباس‌زاده در گفت‌ و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص شرایط تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: پس از حضور آقای خمز، سبک بازی تیم عوض شده و فوتبال بهتر و تهاجمی‌تری به نمایش می‌‌گذاریم؛ در مجموع می‌توان گفت، به انسجام تیمی دست یافته‌ایم و خیلی راحت بازی می‌کنیم. باتوجه به نتایج خوب تیم در نیم فصل دوم، با انگیزه و انرژی بالا به مصاف پرسپولیس می‌رویم.
وی با تأکید بر اینکه کار کردن با خمز لذت بخش است، توضیح داد: آقای خمز از نظر فنی بی‌نظیر است و نیازی به تعریف من ندارد. همچنین با انرژی بسیار بالا در تمرینات حاضر می‌شود که این کار، انگیزه بازیکنان را مضاعف می‌کند.
مهاجم تراکتور در رابطه با میزان آمادگی‌اش، بیان کرد: حدود پنج هفته مصدوم بودم که با تلاش کادر پزشکی تیم، حدود سه هفته است به آمادگی کامل دست یافته‌ام و سرمربی تیم هر موقع صلاح بداند، بازی خواهم کرد. می‌خواهیم با انجام بازی خوب، پرسپولیس را همچون بازی رفت شکست دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا