اخبار ورزشیورزش تهران

طرح «آینده سازان ورزش در محلات کم برخوردار »با حضور امیر‌آبادی و ابولقاسمپور استارت خورد

طرح “آینده سازان ورزش در محلات کم برخوردار” با برگزاری نخستین مسابقه فوتبال دوستانه در منطقه ۲۰شهرداری کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقه ی فوتبال نمادین بین تیم های “ملی پوشان اسبق فوتبال کشورمان” و” تیم فوتبال مدرسه ی ایلیا” برگزار و با نتیجه۶-۶ به پایان رسید.

هدف از اجرای این مسابقه در قالب اجرای طرحی جدید موسوم به “آینده سازان ورزش در محلات کم برخوردار” حضور چهره های مطرح ورزشی در محلات کم برخوردار شهر تهران است تا زمینه ی جذب و جلب مشارکت شهروندان – به خصوص کودکان و نوجوانان به عنوان سفیران ورزش در خانواده ها – در عرصه ی ورزش همگانی فراهم شود.
بر این اساس، نخستین مسابقه فوتبال با حضور مدیران سازمان ورزش و پیشکسوتانی همچون “بهنام ابوالقاسم پور”، “رضا حسن زاده”، “مهدی امیرآبادی”، “مهدی ندایی” و “محمد سیانکی” با قضاوت “سید مهدی سیدعلی” و” رحمان ذوالقدر” تحتِ نظارت “علی خسروی” انجام پذیرفت.
این رقابت نمادین ورزشی، چهارشنبه  ۵تیرماه جاری ساعت ۹:۳۰ صبح در زمین چمن مصنوعی مجموعه ی شهید مدرس منطقه ۲۰ شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =

دکمه بازگشت به بالا