اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

طارمی: سال ۲۰۲۲ برایم فوق العاده و شگفت انگیز بود

ستاره ایرانی تیم پورتو از تلاش برای تکرار نمایش خوب خود در سال جدید میلادی سخن گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، «مهدی طارمی» مهاجم ملی‌پوش تیم پورتو پرتغال که سال ۲۰۲۲ را با آمارهای شگفت‌انگیز به پایان برد، به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال از نگاه نشریه «اوجوگو» انتخاب شد.

مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی ایران برای سومین سال متوالی در جمع پنج بازیکن برتر اروپا از لحاظ گلزنی و پاس گل قرار گرفته است. طارمی در این فصل برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و هشت بار هم پاس گل داده است. ستاره ایرانی در هر ۷۱ دقیقه بر روی گل‌های پورتو تأثیر مستقیم داشته است.

به گزارش فارس، مهدی طارمی در گفت و گویی اختصاصی درباره سال ۲۰۲۲ به اوجو گفت: سال ۲۰۲۲ واقعا سال فوق‌العاده‌ و شگفت‌انگیزی در دوران حرفه‌ای من بود. حالا من می‌خواهم همین سطح را حفظ و بتوانم آن‌را در سال ۲۰۲۲ تکرار کنم. خوشبختانه این سالی پر از لحظات فوق‌العاده بود. من در جام جهانی بودم و همچنین با پورتو در زمین بنفیکا که رقیب ماست قهرمان شدیم.

مهاجم ۳۰ ساله ایرانی درباره سال ۲۰۲۳ نیز گفت: من همیشه تمام سعی خود را می‌کنم، این چیزی است که می‌توانم تضمین بدهم. بیایید ببینیم چه کاری ممکن است در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد و من این احساس را دارم که می‌توانیم کارهای مثبتی در لیگ قهرمانان انجام دهیم. ببینیم چه چیزی پیش خواهد آمد. همان‌طور که می‌دانیم، این بسیار سخت است و رقابت‌ بسیار دشواری است اما ما می‌خواهیم پیشروی و بهترین کار ممکن را انجام دهیم.

مهاجم سابق تیم «ریو آوه» پرتغال درباره سرمربی آبی‌وسفیدها گفت: من چیزهای زیادی از سرجیو کونسیسائو یاد گرفته‌ام. ما سعی می‌کنیم به هر آن چیزی که او به ما می‌گوید پایبند باشیم و بدین ترتیب همه جزئیات مهم می‌شوند. من می‌خواهم آن را احساس کنم. این یکی از عواملی است که باعث می‌شود من او را دوست داشته باشم. من تا آخر عمر قدردان او خواهم بود.

طارمی درباره امکان قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال با وجود فاصله پنج امتیازی با بنفیکای صدرنشین گفت: هنوز ۲۰ بازی باقی مانده و مهم‌ترین موضوع این است که ما در پورتو چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. ما باید تمام سعی خود را بکنیم تا هر بازی را ببریم. ما منتظر خواهیم شد تا ببینیم بقیه تیم‌ها چه کار خواهند کرد اما مهم‌ترین موضوع این است که همه‌ توان خود را در هر بازی به کار بگیریم و همیشه به پیروزی فکر کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا