اخبار ورزشیفوتبال جهان

صلاح پیشنهاد رئال مادرید را در سال ۲۰۱۸ رد کرده بود

یکی از مربیان مصری از رد کردن پیشنهاد رئال مادرید توسط محمد صلاح خبر داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، چند هفته پیش از قرار گرفتن لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸، رئال پیشنهادی به ستاره مصری آنفیلد داد.

دستیار سابق مربی تیم ملی مصر، هانس رمزی از رد کردن پیشنهاد رئال مادرید توسط محمد صلاح پرده برداشت.

وی مدعی شده بود که رئال مادرید پیشنهاد خوبی اتفاقا به صلاح داده بود ولی او تصمیم گرفت که در مرسی ساید بماند چون در آنجا خوشحال بود.

رمزی در مصاحبه با سایت ONtime sport گفت: وقتی من با هکتور کوپر در تیم ملی مصر کار می کردم یک تمرینی در سوئیس در مارس ۲۰۱۸ (فروردین ۹۷) داشتیم.

وی ادامه داد: داشتم با صلاح صحبت می کردم که او به من از پیشنهاد رئال مادرید خبر داد. پیشنهاد خیلی خوب بود ولی صلاح با من و کوپر در حال بحث بود. او تصمیم داشت در لیورپول بماند چون جایش خوب و راحت بود.

این پیشنهاد طبق گفته رمزی چند ماه قبل از رویارویی لیورپول و رئال مادرید در فینال اروپا بود. دیداری که برای صلاح بسیار دردآور شد زیرا که او پس از درگیری با راموس از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و به بیرون از مسابقه رفت.

روز گذشته جورجو کیه لینی در خصوص خطای راموس روی صلاح اظهار نظر کرد و کار مدافع اسپانیایی را یک اثر هنری دانست. وی در این خصوص گفت: کاری که مقابل صلاح کرد یک اثر هنری بود. او همیشه گفته که این کار را از روی عمد انجام نداده ولی می دانسته که از هر ۱۰ بار، ۹ بار کسی اینگونه روی زمین بیفتد ریسک بالای شکستن کتف رقیب را دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا