اخبار ورزشیفوتبال جهان

صلاح: تمام تیم همدل بودیم

ستاره مصری و مسلمان لیورپول پس از قهرمانی در اروپا گفت:من خوشحالم چون تجربه بازی در دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا را داشتم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و تاتنهام از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید آغاز شد و این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید.

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و زننده یکی از گل‌های تیمش گفت: همه الان خوشحال هستند. من خوشحالم چون تجربه بازی در دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا را داشتم. ۹۰ دقیقه با تمام وجودمان بازی کردیم. امروز بازی فردی به چشم نمی آید بلکه تمام تیم بودند که هم دل با هم بازی کردند.

وی افزود: در فصل آینده از تکنولوژی ویدئو چک در لیگ جزیره استفاده می شود و من از این بابت از الان خوشحال هستم. برای رسیدن به این جایگاه از بسیاری چیزها گذاشتم. من از روستا آمدم به قاهره و تلاش کردم که یک بازیکن مصری در این جایگاه باشم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا