اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

صلاح از لیورپول می رود!

نشریه لیورپول اگو در گزارشی مدعی شد که محمد صلاح با اینکه اعلام کرد امسال آخرین سالش در این باشگاه است ولی علاقه دارد در این تیم بماند.
به گزارش پیشرو ورزش، پس از اینکه محمد صلاح در بازی با منچستر یونایتد دوباره در اولدترافورد غوغا به پا کرد و در این ورزشگاه تاریخ‌ساز شد، اعلام کرد که امسال آخرین سالش را در لیورپول می‌گذارند و انتهای فصل لک‌لک‌ها را ترک می‌کند.
این خبر با واکنش شدید هواداران لیورپول همراه شد و بسیاری از علاقه‌مندان به واسطه عملکرد درخشان صلاح در لیورپول و لیگ برتر با ناراحتی این خبر را دنبال کردند.
با این حال لیورپول اگو در گزارشی عنوان کرد که صلاح با وجود این مصاحبه علاقه دارد در این تیم بماند و به نوعی به مدیران نشان داد که رفتن او بسیار نزدیک است.
پائول گورست، خبرنگار انگلیسی گزارش داد که تجربه سادیو مانه در لیگ عربستان باعث شده که در اندیشه محمد صلاح تردیدی به وجود بیاید ولی از سوی دیگر وقتی سال گذشته پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی او توسط باشگاه رد شد، صلاح فهمید که چه پولی در انتظارش است.
خبرنگار انگلیسی نوشت که صلاح می‌داند با توجه به کیفیت فوتبال در عربستان و تجربه بازیکنی مثل مانه، اگر او پول بیشتر هم بگیرد ولی دوست ندارد پایان فوتبالش را به این شکل بگذراند ولی از طرفی از بی‌توجهی مدیران به تمدید قراردادش نیز ناراحت است.
همانطور که دنیل استوریج، بازیکن سابق لیورپول در مصاحبه با اسکای به این موضوع اشاره کرد و گفت که «متوجه نمی‌شوم که چرا باید بگذراند چنین بازیکنی از لیورپول برود»
از طرف دیگر خانواده صلاح در لیورپول شرایط خوبی دارند و دخترش نیز از حضور در این شهر راضی است و برای همین موضوع صلاح یک دلیل دیگر برای ماندن دارد.
صلاح علاقه‌مند است که در لیورپول بماند ولی پیشنهاد مالی نیز مورد توجه او است آن هم در شرایطی که پیشنهاد مالی و شگفت انگیز عربستان برایش فراهم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا