اخبار ورزشیسایر اخبار

صعود کارکنان انتقال گاز به قله نصیری هرمزگان

در راستای اجرای برنامه عملیاتی ارتقای سلامت کارکنان و به منظور افزایش تحرک بدنی ایشان دومین صعود تیم کوهنوردی منطقه ۶ عملیات انتقال گاز به همت کارمندان و مسئولین  برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، این صعود با حضور ۱۵ نفر از کارمندان و با همراهی تعدادی از شاغلین پالایش گاز سرخون و قشم و معیت رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان هرمزگان ، آغاز گردید.

شایان ذکر است کوهنوردان پس از طی فراز و نشیب های متعدد و عبور از قله های دوبرار و سرپهن موفق گردیدند قله ۲۳۴۷ متری نصیری را فتح کنند . اعضای گروه پس از حدود ۳۰ دقیقه استراحت مسیر برگشت را در پیش گرفته و در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به محل پایان برنامه رسیدند و برنامه کوهنوردی با موفقیت پایان یافت .
• گفتنی است قله نصیری کوهستان گنو در رشته کوههای زاگرس پس از قلل هماگ و کوه شب از شش قله ی مرتفع استان هرمزگان است ولی شرایط این قله به دلیل پوشش گیاهی متراکم ، جانوری و همچنین وجود پرتگاههای صخره ای آن را منحصربفرد می کند .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =

دکمه بازگشت به بالا