اخبار ورزشیورزش بانوان

صعود جمعی از کوهنوردان زنِ عضو «اکو» به قله «توچال»

کوهنوردان زن کشورهای عضو «اکو» به مناسبت نوروز به سرپرستی «راشین جهانبازی» و مسئولیت فنی «روح الله علی‌اکبری» به قله توچال صعود کردند.

به گزارش پیشرو ورزش،کوهنوردان زن کشورهای تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، آذربایجان و ترکیه به سرپرستی خانم «راشین جهانبازی» و مسئول فنی «روح اله علی‌اکبری» از جمهوری اسلامی ایران در اولین روزهای نوروز ۱۴۰۱ با هدف گسترش دوستی در میان کشورهای عضو «اکو». به قله «توچال» صعود کردند.

همچنین سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ نیز در مراسمی با میزبانی تله کابین توچال، حضور مسئولان کشوری و فدراسیون کوهنوردی، دیپلمات‌های خارجی و خبرنگاران داخلی و خارجی ضمن تجلیل از کوهنوردان شرکت کننده از بنای یادبود «صعود دوستی» در ارتفاع ۳۶۰۰ متری بام تهران رونمایی شد.

کادر اجرایی صعود و مربیان آقایان:
شهنام جباری، ابوالفضل رادافروز، میلاد امانی زاده، احسان حیدری، حامد رستگار، حمید سهرابی، امیرمحمد خوش‌قلب و افراز تقی‌پور.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا