اخبار ورزشیورزش بانوان

صدیق: با راه اندازی آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی آینده روشنی خواهیم داشت

قهرمان اتومبیلرانی بانوان کشورمان گفت: راه اندازی آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی بسیار مفید و موثر خواهد بود و آینده روشنی برای این رشته به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی ایران با حضور در محل جدید این فدراسیون با مازیار ناظمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صدیق در مورد این جلسه اظهار داشت: به عقیده من این گونه جلسات یک گام مثبت و انگیزشی است که وقتی فردی به تازگی مسئولیت یک خانواده را برعهده می‌گیرد، با اعضای آن خانواده جلسه مشترکی داشته باشد. هر فدراسیون یک خانواده است و اعضای آن حرف‌هایی برای گفتن دارند. اتفاقی که رخ داد، بسیار امیدوار کننده بود و مهمترین پیامش هم این است که می‌دانم مسئولی در راس کار قرار گرفته که همیشه در کنار ما خواهد بود.

وی ادامه داد: این اقدام و برگزاری جلسات مشترک یک حمایت معنوی برای تمام ورزشکاران این رشته است و انگیزه همه را برای ادامه راه بیشتر می‌کند. کلیات صحبت‌ها در جلسه امروز پیرامون این موضوع بود که بتوانیم روی بحث آموزش اقدامات مثبتی انجام دهیم و هدف‌مان هم افزایش ورودی‌های این رشته باشد. استعدادیابی و پرورش استعدادها هم از دیگر مواردی بود که قرار شد تمرکز خوبی روی آن داشته باشیم.

قهرمان اتومبیلرانی بانوان ایران با تاکید بر همگانی شدن این رشته جذاب ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه برای معرفی این رشته به عموم مردم و آشنایی با قهرمان‌های این فدراسیون از دیگر مواردی بود که در جلسه مورد بحث قرار گرفت. این برنامه‌ها می‌تواند به بزرگتر شدن خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی کمک کند. موضوع مهمتر هم احترام و ارج نهادن به بانوان ورزشکار است که به خوبی این امر را مدنظر گرفته شده است.

صدیق با اشاره به راه اندازی آکادمی تاکید کرد: به عنوان یکی از اعضای این خانواده قطعا برای انجام هر کاری در کنار سرپرست فدراسیون خواهم بود تا این رشته به جایگاه واقعی خود برسد، یکی از مواردی که در جلسه عنوان شد، راه اندازی آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی بود که به نظرم اتفاقی خوبی است و می تواند کمکی بسزایی به پیشرفت این رشته ورزشی در ایران کند. من شخصا خودم را در این راه در کنار مدیری می‌بینم که برای تحقق اهداف ورزشی ما ورزشکاران تلاش می کند و بدون شک برای هر ورزشکاری این نهایت خوشحالی است که مدیرش هم تفکر مشترکی با او داشته باشد.

عضو فدراسیون جهانی اتومبیلرانی با اشاره به روابط بین‌الملل فدراسیون در ادوار گذشته، تصریح کرد: در یک یا دو سال اخیر ما در عرصه‌های بین‌المللی بسیار کمرنگ شده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم ارتباط‌های بین‌المللی خود را تقویت کنیم تا از حمایت‌های فدراسیون جهانی هم برخوردار شویم. من همچنان در فدراسیون جهانی یک کرسی دارم که قطعاً باید جایگاه خود را تقویت کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا