اخبار ورزشیورزش های رزمی

صدیقی: اتفاقات فینال لیگ ووشو دقیق‌تر بررسی خواهد شد

رییس فدراسیون ووشو گفت: نتیجه و رتبه‌ها در لیگ ووشو به همان شکل باقی خواهد ماند ولی همه موارد دقیق‌تر بازبینی و بررسی خواهد شد.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر صدیقی در کنفرانس خبری بعد از نیمه تمام ماندن مسابقه فینال لیگ ووشو، اظهار داشت: رقابتهای ووشو تا فینال عادلانه و سالم پیش رفت. ابتدا رقابت فینال در بخش تالو برگزار شد و قرار بود از ساعت ۱۴ رقابتها در بخش ساندا برگزار شود. دانشگاه آزاد در بخش تالو با نتیجه ۵ بر صفر از تیم پاس پیش افتاد و امتیازات خوبی گرفت. تیم پاس نسبت به امتیازات اعتراض داشتند.

صدیقی ادامه داد: با توجه به پیچدگی‌های که در بخش داوری تالو وجود دارد ۱۵ داور در این بخش حضور دارند. هیات ژوری و رییس کمیته داوران به همراه مربی پاس فیلم‌ها را بازبینی کردند و اعتراض‌ها را وارد ندانستند. پاس نتوانست رقابتش را در فینال مدیریت کند و می‌توانست عقب افتادگی خودش را در بخش ساندا جبران کند. در نهایت چون پاس در مسابقات بخش ساندا حاضر نشد بنابر بر تصمیم داوران نتیجه به نفع دانشگاه اعلام و این تیم قهرمان شد.

وی افزود: در بخش تالو داوران اصلا نمی‌دانند کدام ورزشکار در کدام تیم است. در روزهای قبل ورزشکاران تیم پاس در روزهای قبل نتیجه خوبی به دست آورده بودند. اینکه بخواهیم همه چیز را به این سمت هدایت کنیم اصلا صحبت خوبی نیست. همیشه در فدراسیون بی طرف هستیم تا در بهترین حالت ممکن بتوانیم شرایط خوبی برای ورزشکاران و خانواده ووشو رقم بزنیم.

وی در مورد نحوه برخورد فدراسیون ووشو با تیم پاس و جایگاه این تیم توضیح داد: گزارشات مربوط به این اتفاقات باید به کمیته انضباطی ارسال شود. یک سری صحبت‌های اعترضی اعضای تیم پاس صورت گرفت و حالت خوبی نداشته است. داوران ما به چند مربی این موضوع اعتراض داشتند. نتیجه و رتبه‌ها به همان شکل باقی خواهد ماند. همه موارد بازبینی و بررسی خواهد شد. دیدار فینال پخش زنده تلویزیونی داشت و از این رو انتظارات حامیان مالی فدراسیون برآورده نشد، همه این موارد نیاز به بررسی دقیق‌تری دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا