اخبار ورزشیفوتبال ایران

صدرنشینی سپاهان با پیروزی پرگل مقابل سپیدرود

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری برابر سپیدرود جای سرخپوشان تهرانی در صدر جدول را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، در ادامه رقابتهای هفته هفدهم لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان سپیدرود بود که موفق شد این دیدار را با برتری ۳ بر صفر به پایان ببرد. علی قربانی(۵۰)، مهرداد محمدی(۵۶) و کی‌ روش استنلی سوارز(۸۹) برای سپاهان گل زدند.

زردپوشان اصفهانی که در پایان نیم فصل اول لیگ برتر نیز صدرنشین بودند، هفته شانزدهم به خاطر تساوی و از دست دادن دو امتیاز فرصت صدرنشینی را به پرسپولیس دادند اما در هفته هفدهم از شکست سرخ ها برابر فولاد به بهترین شکل ممکن استفاده کردند و دوباره صدر را پس گرفتند.

نیمه اول دیدار تیم های سپاهان و سپیدرود با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم زردهای اصفهان توسط علی قربانی و مهرداد محمدی به گل رسیدند تا با کسب سه امتیاز این دیدار ۳۵ امتیازی شوند و با یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس صدر جدول را پس بگیرند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا