اخبار ورزشیورزش تهران

صدرنشینی جهادگران در دور رفت مسابقات مینی فوتبال هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران

دور رفت مسابقات مینی فوتبال هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق گرامیداشت یاد و خاطره شهید پهلوان ابراهیم هادی با صدرنشینی جهادگران به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، در راستای گسترش و توسعه همگانی ورزش در محلات جنوب شرق ، مسابقات مینی فوتبال هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق پایتخت یادبود پهلوان شهید ابراهیم هادی در هفته سوم  به مناسبت ۹ دی (روز بصیرت و میثاق) دو مسابقه در زمین مرحوم عابدی برگزار شد.

در هفته سوم این مسابقات تیم های جوانان آینده نگر و یاس با یکدیگر دیدار کردند که در پایان یک بازی زیبا و جذاب تیم یاس با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز این مسابقه لقب گرفت.

در دیگر مسابقه هفته سوم تیم های شهید علی اکبر رنجبر و جهادگران با یکدیگر دیدار کردند که حاصل آن برتری جهادگران با نتیجه ۳ بر ۰ بود.

شایان ذکر است دور رفت مسابقات مینی فوتبال جنوب شرق به پایان رسید و طی آن تیم جهادگران با ۷ امتیاز در صدر و یاس با ۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی ایستاد.

همچنین حسین شیرازی مقدم(سرپرست هیات) به همراه جمعی از پیشکسوتان فوتبال از هفته مسابقات مینی فوتبال جنوب شرق بازدید بعمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا