اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

صحبت مطبوعات ایتالیا از شکست فاجعه‌بار یوونتوس ، اینترمیلان و رم

مطبوعات ایتالیا از شکست فاجعه‌بار یوونتوس و اینترمیلان و باخت مورینیو و پیولی در دیدار با مدعیان جدید سری‌آ صحبت کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در مهمترین بازی هفته سری‌آ، میلان مقابل ناپولی در سن‌سیرو شکست خورد تا صدر را به اسپالتی و گاسپرینی تحویل دهد.

اکنون پس از گذشت ۶ هفته، ناپولی و آتالانتا با ۱۴ امتیاز صدرنشین سری‌آ هستند و به دنبال آنها پدیده‌ای به نام «اودینزه» در حال پیشروی است.

وضعیت اینتر و یوونتوس اصلا خوب نیست و مربیان آنها شدیدا تحت فشار هستند. الگری روز گذشته با اخراج دی‌ماریا مقابل تیم تازه صعود کرده مونزا شکست خورد تا اولین پیروزی تاریخ این تیم در سری‌آ رقم خورد. اینترمیلان نیز مقابل اودنیزه تحقیر شد تا اینزاگی نیز بر لبه تیغ قرار گیرد.

مطبوعات ایتالیا، امروز را به بررسی وضعیت سری‌آ ، شکست یوونتوس و اینتر و پیروزی ناپولی برابر میلان اختصاص دادند.

گازتا دلا اسپورت با تیتر «متهمین» از عملکرد ضعیف اینزاگی و الگری انتقاد کرد و نوشت: این ۲ مربی تحت فشار هستند و جایگاهشان متزلزل شده است.

این رسانه الگری را تنها و گیج شده خطاب کرده و نوشت که دی ماریا به او خیانت کرده است. ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۱ با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا شکست فاجعه‌بار یووه مقابل مونزا رقم خورد.

از طرفی دیگر، گازتا نوشت که اینزاگی اعتراف کرد که باخت به اودینزه اشتباه خودش بوده و تعویض‌های نادرستی انجام داده است.

کوریره دلا اسپورت از نمایش درخشان ناپولی مقابل میلان نوشت و مدعی شد که حضور اسپالتی و گاسپرینی در صدر دلالت بر قدرت و تجربه لیگ ایتالیا دارد.

آتالانتا با گاسپرینی رم و مورینیو را شکست داد و اسپالتی با ناپولی از سد میلانِ پیولی گذشت تا هیجان در سری‌آ به اوج خود برسد.

توتواسپورت نشریه تورین به انتقاد از سرمربی یوونتوس پرداخت و از «زندانیان الگری» حرف زد. توتواسپورت نمایش یووه را خالی از انرژی و بی‌نهایت ناامیدکننده خطاب کرد. این مربی با اینکه با نارضایتی هواداران روبه‌رو است تحت حمایت مدیران یوونتوس قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا