اخبار ورزشیسایر اخبار

صالحی امیری عنوان کرد:تلاش برای رفع تعلیق جودو در دیدار با باخ

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در تلاش هستیم تا در دیدار با توماس باخ مشکل تعلیق جودوی کشور را حل کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدرضا صالحی‌امیری در مورد سفرش به پکن و حضور در رقابت‌های المپیک زمستانی اظهار داشت: برای ورزش کشور بسیار مهم است که در مسائل بین‌المللی روابط خوبی داشته باشد. یکی از مسائل مهم برای ما کاهش تهدیدات و تولید فرصت‌ است؛ ضمن اینکه باید در روابط دیپلماتیک ورزشی و کسب کرسی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. با دعوت توماس باخ من و سجای راهی پکن شدیم.

وی ادامه داد: امروز چند بازدید خواهیم داشت و تا ساعتی دیگر مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود. از فردا هم ملاقات‌های ما با مسئولان مختلف آغاز می‌شود که یکی از این نفرات توماس باخ خواهد بود. وزیر ورزش چین و کره‌جنوبی هم از دیگر نفراتی هستند که با آنها دیدار خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم تا در این دیدارها مجموع تلاش‌های ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش کشور ار منعکس کنیم. ما اخیراً در فوتبال و چند رشته دیگر از جمله کشتی و کاراته و … موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم و با بیان این اتفاقات به دنبال افزایش حمایت‌های مادی و معنوی خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: باید حمایت‌های بین‌المللی را افزایش دهیم تا اگر مزاحمتی برای ایران قرار است باشد، این موانع را بردارند. نکته دیگر رفع تعلیق جودو است؛ اصل تعلیق ظالمانه است و ما هم تلاش می‌کنیم این مسیر را هموار کنیم.

صالحی‌امیری که با برنامه ورزش و مردم گفت و گو می کرد، در خصوص تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد اینکه هر چه سریع‌تر ثبات مدیریتی شکل بگیرد چون سال بعد ۳ رویداد مهم بازی‌های آسیایی، جوانان و کشورهای اسلامی را پیش رو داریم. نمی‌توان دستگاه را بدون ثبات مدیریتی نگه داشت. در مجمع عمومی کمیته پیشنهاد من برگزاری انتخابات در اولین فرصت خواهد بود که به صلاح ورزش و حتی خود من است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا