اخبار ورزشیسایر اخبار

صالحی‌امیری: هدف ما اجرای قانون با کمترین هزینه برای ورزش است

رئیس کمیته المپیک،‌گفت: تلاش ما این است که قانون را در کشور بدون هیچ کم و کاستی با کمترین هزینه برای ورزش اجرا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، سیدرضا صالحی امیری در مصاحبه با برنامه ورزشگاه در مورد بحث منع به کار گیری بازنشستگان، گفت: خواهشمند هستم دوستانی در این مورد صحبت کنند که اطلاع داشته باشند. من و وزیر ورزش از روز اول در تلاش هستیم که بدون هیچ هزینه‌ای برای ورزش کشور قانون را به طول کامل اجرا کنیم. در مورد فوتبال آخرین جلسات با مهدی تاج و دوستان او برگزار شد. با نهادهای نظارتی هم در مورد این مسئله صحبت کردیم. آنچه که مدنظر کمیته المپیک و وزارت ورزش است را در یک جمله می‌توان بیان کرد و آن اجرای قطعی بدون کم و کاستی قانون با کمترین هزینه برای ورزش کشور است.

وی افزود: فردی که امروز در برنامه ورزشگاه صحبت کرد و در چند روز اخیر هم بارها در تلوزیون حاضر شده به هیچ وجه در جریان این مسائل قرار ندارد. فردی در این موارد صحبت می‌کند یک جمله هم با من و وزیر ورزش صحبت نکرده است. رابطه او را با ورزش نمی‌دانم. به شخصه تلاش کردم با او (احسان قاضی‌زاده هاشمی) صحبت کنم اما امکان ارتباط به وجود نیامد.

صالحی‌امیری در مورد بحث بازنشستگی‌‌اش که از سوی قاضی‌زاده هاشمی مطرح شده است، اظهار داشت: بحث من مهم نیست. همه افراد در کشور در مقابل قانون برابر هستند. فرد نماینده‌ای که قصد صحبت در مورد این مسائل را دارد حق ندارد به موضوع اشخاص وارد شود. او که مسائل نهادهای نظارتی نیست. باید افرادی در این مورد صحبت کنند که قانون را تشریح کنند نه اینکه در مورد افراد صحبت کنند. در مورد تاج دیروز جلسه‌ای با وزیر و داورزنی داشتیم. ما به دنبال اجرای قانون در مسیری هستیم که کمترین هزینه را به ورزش کشور وارد  کند. قطعا قانون لازم الاجرا است. هیچکسی هم با این مسئله مخالف نیست. با مکاتباتی که صورت گرفته و پاسخی که من به اینفانتینو، شیخ سلمان و توماس باخ رئیس کمیته المپیک فرستادم این بوده که این قانون پارلمان کشور است و هر کشوری در مرزهای خود می‌تواند بدون مداخله اشخاص خارجی اعمال قانون کند‌. با این وجود با موضع فیفا رو به رو شدیم و در حال تدبیر برای این مشکل هستیم. باید حساب شده و دقیق پیش برویم تا کمترین هزینه برای ورزش کشور به وجود بیاید.

رئیس کمیته المپیک در ادامه تاکید کرد: مرجع کسب اطلاع در این مورد ابتدا باید ابتدا وزارت ورزش، دوم کمیته المپیک، سوم بازرسی کل کشور و نهادها نظارتی که هر روز درگیر این موضوع هستند باشند. امیدوارم این نماینده مجلس که برایش احترام قائل هستم دیگر به مصادیق ورود پیدا نکند  و در بخش قانون گذاری عمل کند. اگر او حرفی دارد باید با من یا نهاد ریاست جمهوری تماس می‌گرفت تا برایش توضیح می‌دادند که شرایط به چه شکلی است اما او متاسفانه در چندین بار در رسانه رسمی کشور در مورد من اظهار نظر می‌کند که همه خلاف حقیقت بودند.

وی در پایان گفت: امیدوارم وضعیت استقلال هر روز بهتر از قبل شود و برای این تیم با مجموعه برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده آینده خوبی را متصور هستم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا