اخبار ورزشیورزش بانوان

صادقی: برگزاری ۲ مسابقه در هفته به بازیکنان فشار می آورد

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: فدراسیون می توانست بین ۲ بازی در هفته یا پلی آف یکی را انتخاب کند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان ذوب آهن موفق شد در هفته دوازدهم لیگ برتر ۳ بر ۲ مقابل سایپا به برتری برسد.

فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در این خصوص اظهار داشت: سایپا تیم پرمهره ای است و نتایج خوبی هم در لیگ گرفته. بعد از بازی مقابل باریج اسانس و شکستی که مقابل این تیم به خاطر دو بازیکن آسیب دیده داشتیم، از شرایط خوبی برخوردار نبودیم اما بازیکنان ما در بازی با سایپا جبران کردند.

وی ادامه داد: واقعاً شرایط از نظر بازیکنان ملی‌پوش و مالی برابر نبود اما بازیکنان ما خوب جنگیدند. سایپا امسال تیم خوبی را بسته و در همه پست ها بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد حتی نیمکت این تیم نیز بازیکن ملی پوش دارد اما ما تیمی کاملا بومی هستیم و حتی چهار بازیکن سال گذشته خود را نداریم. سایپا نسبت به ما با دست پر وارد میدان شد، آنها گیم های دوم و سوم خوب عمل کردند اما در سه ست دیگر شکست خوردند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در لیگ امسال پلی‌آف برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: برگزاری پلی آف خوب است اما امسال تعداد تیم ها زیاد شده و از طرفی اردوهای تیم ملی باعث شد تا در دور برگشت هفته ای دو مسابقه برگزار شود.

صادقی ادامه داد: فکر می کنم این موضوع فشار بیش از حد به بازیکنان وارد می‌کند. فدراسیون می‌توانست یکی را انتخاب کند یا پلی‌آف برگزار شود یا مسابقات را دوبار در هفته برگزار کند. امیدوارم هر برنامه دارند به والیبال کمک شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل تغییراتی در تیمش خواهد داشت یا خیر، یادآور شد: نمی توانیم تغییراتی داشته باشیم چون بازیکنان خوب جذب تیم های مختلف شده اند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا