اخبار ورزشیفوتبال ایران

صادقی: بازیکنان گل گهر حرفه ای تر بودند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از اخراج بازیکن ما آنها از روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدند.

به گزارش پیشرو ورزش، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از شکست خانگی مقابل گل گهر اظهار داشت: در مجموع بازی خیلی خوبی بود. مخصوصا از طرف تیم ما. در نیمه اول حریف را کاملا کنترل کردیم و توانستیم بهتر باشیم. گل گهر هم موقعیت هایی ایجاد کرد اما در مجموع بازی دست ما بود و توانستیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم. البته ضربات آنچنانی به سمت دروازه‌ها نشد.

وی ادامه داد: تا قبل از اخراج بازیکن ما تیم خوب بازی می کرد و مسلط بود. بعد از اخراج توانستند روی ضربات ایستگاهی به گل برسند. آن ها با تجربه تر بودنند و حرفه‌ای تر عمل کردند. بعد از گل موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. صحنه اخراج را دیدم. کارشناسان باید نظر بدهند. آن صحنه روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود.

سرمربی سایپا در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در برنامه زنده تلویزیونی در هفته گذشته و اینکه آیا صحبت‌های او روی داوری بازی امروز تأثیر داشت، عنوان کرد: من فقط در مورد قلعه‌نویی صحبت نکردم، سه هفته است که می‌گویم بعضی از نیمکت‌ها مصاحبه‌هایی می‌کنند و اعتراضات دارند که داورها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. امروز از جانب نیمکت دو تیم مشکلی نبود ولی صحنه‌ای که داور بازیکن ما را اخراج کرد روی نتیجه تأثیرگذار بود. امیدوارم داور درست قضاوت کرده باشد.

وی افزود: بهتر بود در پایان نیم فصل داوری تمام تیم‌ها را بررسی می‌کردند. وقتی قبل از بازی با تیم ما در مورد اشتباهات داوری صحبت می‌شود شاید روی این بازی تأثیرگذار باشد. ما تماشاچی نداریم و اگر داور اشتباه کند اتفاق خاصی نمی‌افتد. صحنه اخراج بازیکنمان را به نظر کارشناسان داوری واگذار می‌کنم. آنها باید نظر بدهند که درست بود یا نه.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا