اخبار ورزشیفوتبال ایران

شیعی: خبرهای خوشی برای فوتبال ایران در راه است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: پس از صحبت‌هایی که تاج با رئیس AFC داشت خبرهای خوش برای فوتبال ایران در راه خواهد بود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی پس از برتری ۲ بر یک پیکان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ بازی خوبی در تیم پیکان شاهد بودیم و در حمله و دفاع عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم. ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های فراوانی داشت اما امروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان داد و آن هم به خاطر بازی حساب شده‌ای بود که پیکان انجام داد.

وی در مورد ادامه فصل عنوان کرد:‌ فرکی مربی است که شرایط خوبی را تاکنون تجربه کرده است و تعدادی از تیم‌ها را قهرمان لیگ کرده است. تجربه خوبی در لیگ دارد و امروز هم نشان دادند که اگر تیم حساب شده بازی کند و احساسی نشود می‌تواند نتیجه بگیرد که خیلی امیدواریم او بتواند پیکان را در نیمه اول جدول قرار دهد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا فدراسیون پیشنهادی را بازی دوستانه به عربستان داده است یا خیر، گفت: من این خبر را در رسانه‌ها دیده‌ام. تاج این روزها بسیار فعال است و صحبت‌هایی هم با رئیس AFC انجام داده که خبرهای خوشی از این ملاقات در آینده خواهیم شنید.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات‌مان با عربستان حل خواهد شد یا خیر، گفت: نمی‌دانم اما خبرهای خوشی در آینده خواهیم شنید.

شیعی در مورد اینکه آیا می‌توانیم امیدوارم باشیم ایران و عربستان در خاک یکدیگر در رده‌ باشگاهی بازی کنند یا خیر، گفت: دور از ذهن نیست شاید این اتفاق بیفتد.

وی در مورد مطالبات ویلموتس عنوان کرد: پرداخت‌ها در حال انجام است البته یکسری تبدیل ارزها از ریال به دلار هم وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه یکسری صحبت‌ها وجود دارد مبنی براینکه ویلموتس اگر پولش را نگیرد می‌تواند قراردادش را فسخ کند، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد چون ویلموتس چنین شخصیتی ندارد. البته فیفا و AFC این قانون را دارند حتی یک بازیکن معمولی هم اگر پولش را نگیرد می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا